Orkla Snacks Norge
Org: 940 712 580
Mat og næringsmiddel

Totalvurdering 3,7
4,6
Arbeidsmiljø
3,0
Lønn og betingelser
3,8
Lederskap
3,4
Karrieremuligheter
3,8
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
0 %
av vurderingene er besvart
5 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Flott arbeidsmiljø og god lønn!
Orkla Snacks Norge avd. Trondheim • 8. aug. 2025
Nydelig plass med sterk lønn. Aldri forventninger om å jobbe/svare utenfor arbeidstid
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Engasjert og dynamisk arbeidsmiljø med høy kompetanse.
Orkla Snacks Norge avd. Hovedkontor Oslo • 25. apr. 2025
Arbeidsmiljøet preges av engasjement og en ung, dynamisk gruppe med høy kompetanse. Alle jobber målrettet sammen, med felles driv og tydelig retning.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Positivt og inspirerende arbeidsmiljø!
24. apr. 2025
Arbeidsmiljøet var preget av positiv energi og et ungt, engasjert team. Det var en tydelig retning i arbeidet, og alle opplevdes som samkjørte og motiverte for å nå felles mål. Et givende og inspirerende sted å være.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Ok arbeidsplass
Orkla Snacks Norge avd. Trondheim • 23. apr. 2025
Jobbet i produksjonen.
Helt ok arbeidsplass. Grei lønn. Arbeidsmiljø og ledelse kommer helt an på hvilken avdeling du jobber på, noen avdelinger er det bra, andre avdelinger er ikke så bra. Var lite motivasjon og komplimanger å få av ledelsen, mitt inntrykk var att de kun har fokus på effektivisering og tall.
Skyftarbeid dag/kveld/natt på de fleste avdelingene. Overtid er somregel frivillig som er ett +.
Dyrt for mat i kantina.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Fantastisk arbeidsmiljø og dyktige kolleger!
18. apr. 2025
Beste arbeidsplassen jeg har hatt til nå. Mye pga folkene som jobbet der på samme tid. Bratt læringskurve og et høyt kompetansenivå. Bra miljø. Gode ledere i toppen og fine mellomledere. En del jobb i perioder, men det gikk greit. Jeg gledet meg til å gå på jobb i den perioden jeg jobbet her. Ikke den beste lønnen, men godt miljø veide opp.

