Orkla Snacks Norge

Org: 940 712 580

Mat og næringsmiddel

Logo

Totalvurdering 3,7

4,6

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

3,8

Lederskap

3,4

Karrieremuligheter

3,8

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

5 vurderinger

Flott arbeidsmiljø og god lønn!

Orkla Snacks Norge avd. Trondheim8. aug. 2025

Nydelig plass med sterk lønn. Aldri forventninger om å jobbe/svare utenfor arbeidstid

Engasjert og dynamisk arbeidsmiljø med høy kompetanse.

Orkla Snacks Norge avd. Hovedkontor Oslo25. apr. 2025

Arbeidsmiljøet preges av engasjement og en ung, dynamisk gruppe med høy kompetanse. Alle jobber målrettet sammen, med felles driv og tydelig retning.

Positivt og inspirerende arbeidsmiljø!

24. apr. 2025

Arbeidsmiljøet var preget av positiv energi og et ungt, engasjert team. Det var en tydelig retning i arbeidet, og alle opplevdes som samkjørte og motiverte for å nå felles mål. Et givende og inspirerende sted å være.

Ok arbeidsplass

Orkla Snacks Norge avd. Trondheim23. apr. 2025

Jobbet i produksjonen.

Helt ok arbeidsplass. Grei lønn. Arbeidsmiljø og ledelse kommer helt an på hvilken avdeling du jobber på, noen avdelinger er det bra, andre avdelinger er ikke så bra. Var lite motivasjon og komplimanger å få av ledelsen, mitt inntrykk var att de kun har fokus på effektivisering og tall.

Skyftarbeid dag/kveld/natt på de fleste avdelingene. Overtid er somregel frivillig som er ett +.

Dyrt for mat i kantina.

Fantastisk arbeidsmiljø og dyktige kolleger!

18. apr. 2025

Beste arbeidsplassen jeg har hatt til nå. Mye pga folkene som jobbet der på samme tid. Bratt læringskurve og et høyt kompetansenivå. Bra miljø. Gode ledere i toppen og fine mellomledere. En del jobb i perioder, men det gikk greit. Jeg gledet meg til å gå på jobb i den perioden jeg jobbet her. Ikke den beste lønnen, men godt miljø veide opp.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.