Oslo Kommune Vann- Og Avløpsetaten

Org: 971 185 589

Offentlig sektor

Logo

Totalvurdering 3,6

4,0

Arbeidsmiljø

3,5

Lønn og betingelser

3,5

Lederskap

3,0

Karrieremuligheter

4,0

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

0 %

av vurderingene er besvart

4 vurderinger

Uegnet ledelse og lav arbeidsmoral i VAV.

27. apr. 2025

Jeg arbeidet i VAV i mange år og opplevde svært mange uegnede ledere uten kjennskap til faget. Tungrodd system med urimelige rapporteringskrav, mulighet for unnasluntring og mange med lav arbeidsmoral.

Jeg overtok en annens stilling der som vedkommende hadde vært ansatt i 100% stilling for å utføre. Det var helt uproblematisk å utføre arbeidsoppgavene som fulgte stillingen på 30% av denne tiden. Dette er stedet man finner arbeidstakere som ingen vet hva arbeider med, som lukker døren etter seg på kontoret og blir glemt.

I tillegg er det flere fullstendig unødvendige runder med samme arbeid/kontroll før ting blir ferdig.

Man kan sitte i avdelingsmøter med de eksakt samme «problemene» som blir tatt år mange år på rad, uten at noen evner å ta tak i sakene og tvinge gjennom en felles beslutning.

Det er ikke rart at blant annet at rehabiliteringen av rør, prosjektering av nye anlegg, og annet arbeid i VAV tar såpass lang tid med den arbeidsmoralen, det systemet, de rapporteringskravene og de lederne man finner i VAV.

Hyggelig arbeidsmiljø, spennende prosjekter, viktig samfunnsoppdrag

23. apr. 2025

Et kjekt sted å jobbe! Veldig mange hyggelige folk, gode muligheter for å delta i spennende prosjekter, og forvaltning av et viktig samfunnsoppdrag - rent vann til hovedstadens befolkning.

Lønnen er grei nok, vanskelig å gå opp i lønn når man først har fått lønn i en stilling, men det er fleksitid og trening i arbeidsdagen og en god balanse mellom arbeid og fritid som veier opp for dette.

Det er jevnt over veldig mange hyggelige mennesker, ikke noe spisse albuer, god kultur for samarbeid og å hjelpe hverandre.

Det er både månedlig lønningstreff, ukentlig intervalltrening, ung-nettverk med sosiale aktiviteter, sommerfest og jule/nyttårsfest årlig som er veldig hyggelig. Det er stor tradisjon for fredagskake! Alt i alt et fint sted å jobbe :)

Fleksibel jobb med støttende, gode kolleger ❤️

11. apr. 2025

Jobbet i VAV ved siden av studiene på hovedkontoret (50% i et år). Fikk i perioder lov til å jobbe mindre eller mer, alt etter som det passet studiene mine. Følte meg "som en vanlig ansatt" selv om jeg kun jobbet midlertidig deltid. Fikk masse kollegial støtte og forståelse. Herlige mennesker ❤️

Opplevde det som vanskelig å få fast jobb, da det er en populær arbeidsplass med mange søkere.

Oslo Kommune Vann- Og Avløpsetaten

6. apr. 2025

God lønn, hyggelige kolleger og gode arbeidstider. Få karrieremuligheter, men du får mye igjen i den stillingen man kommer inn i.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.