Nikita Gruppen Norge

Org: 974 350 262

Frisør og skjønnhet

Logo

Totalvurdering 2,9

3,9

Arbeidsmiljø

2,4

Lønn og betingelser

2,7

Lederskap

2,9

Karrieremuligheter

2,6

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

7 vurderinger

Anbefaler ikke.

Nikita Hair avd. Åsane Horisont20. mars 2026

Heier på de som tar inn mest, krever mye av de som ikke tar inn like mye. Press på tid, antall kunder, produkter og peng generelt. Hyggelige kolleger, tilbud om kurs og muligheter for å jobbe i kreativt team. Anbefaler virkelig ikke videre.

Kaldt tallfokus og økende press på frisørene

9. jan. 2026

Enormt omsetningspress og ledelse som styres av dette. Ser ikke personen bak tallene og det blir møteinnkallelser dersom tallene ikke er slik de ønsker på kontoret. Frisørene presses på med kampanjer og rabatter som gåe utover lønn til frisørene.

Blir værre og værre med årene

Stabilt arbeidsmiljø med lyttende ledelse.

Nikita Hair avd. Bryne M4426. juni 2025

Har jobbet for ulike Frisører og vil si at Nikita M44 gir stabilitet. Ønsker og forslag blir hørt. Godt arbeidsmiljø rundt kollegaer og en varm og jordnær daglig leder så ser sine medarbeidere og hvilket ulike behov kver enkelt har.

Elsker jobben og kollegene mine!

Nikita Hair avd. 1406 Strømmen20. juni 2025

Jeg elsker jobben min, og dem jeg jobber sammen med!

Hyggelige kollegaer, men dårlig ledelse og press.

Nikita Hair avd. Sirkus10. apr. 2025

Ledelsen i Nikita har ingen omtanke eller forståelse for ansatte. Synes det er gøy å snakke ned til ansatte og skape uhygge. Heldigvis trekker det veldig opp med koselige kollegaer på jobb. Noe gøyale salgskonkurranser, men mye press på barnas/ungdomsdag der det er rabatterte klipper, som går ut over din provisjon og lønn. Sene kvelder og mye ubekvem arbeidstid, lite fleksibel jobb.

Nikita Hair avd. Narvik Amfi

Nikita Hair avd. Narvik Amfi9. apr. 2025

Ekstremt dårlig arbeidsmiljø. Tror ikke det handler om nikita, men om ledelsen og ansatte.

Trivdes godt som lærling i salongen i 2019. Mye læring på kort tid.

Nikita Hair avd. 11-755 Majorstuenkrysset25. feb. 2025

En fin Salong og jobbe i. Travel med masse kunder. Trivdes veldig med både kollegaer og lederen min da jeg jobbet der som lærling i 2019. Lærte mye på kort tid pga mye kunder.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.