Rama

Org: 985 052 212

Restaurant og servering

Logo mangler

Totalvurdering 2,5

3,5

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

1,5

Lederskap

2,5

Karrieremuligheter

2,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

2 vurderinger

Underbemanning og gjerrig ledelse, men hyggelige kolleger.

Mcdonald's Rådalen - 0811. des. 2025

Alltid underbemannet ettersom at ledelsen er for gjerrig for å orke å ha nok mennesker om gangen, en får gjerne 5.30 timers vakter for at du ikke skal få lunch og siden ledelsen er så gjerrige så blir en nesten alltid ringt på dagen for ekstra vakter grunnet underbemanning, svært hyggelige medarbeidere redder bedriften og sørger for at noenting funker i det hele tatt

Dårlig leder og urettferdige arbeidstider.

Mcdonald's Bryggesporden avd. 579. apr. 2025

Avtalte at jeg skulle jobbe deltid over dag og helg når jeg startet. Endte med at jeg fikk vakter hver fredag/lørdag som varte fra klokken 00-04 eller 01-05 på natten. Daglig leder viste jeg var student, og når jeg sa det ikke fungerte å jobbe natt da det ikke var en del av arbeidsavtalen- fikk jeg bare færre vakter. McDonald’s er vanligvis en bra arbeidsplass men her var jeg ikke fornøyd med lederen. Ansatte ble også overvåket på jobb- noe som ikke er helt lov.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.