Ramudden Norge avd. Trøndelag Sør
Org: 993 978 787
Utleie og leasing
Logo mangler
Totalvurdering 1,8
3,0
Arbeidsmiljø
2,0
Lønn og betingelser
1,0
Lederskap
2,0
Karrieremuligheter
1,0
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
2 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Kaotisk ledelse og manglende oppfølging
17. juni 2026
En arbeidsplass der ledergruppen ikke forstår seg litt på va som foregår ut på jobb. Noen i ledelsen som tror de vet alt og underbemanner oppdrag for å så ikke skjønne hvorfor ting tar lengre tid enn planlagt vær eneste gang. Det er en forventning om at du alltid kan stille på jobb uansett hvor kort varsel du får og du får beskjed fra ledelsen at du må søke permisjon eller ferie for å dra til tannlegen og at han kan beordre deg på jobb, men ønsker ikke å gjøre det. Arbeidstiden vet du sjeldent før du møter opp på jobb, du kan møte opp å tro du skal jobbe i 4 timer men ender opp me å jobbe i 16-18. Godt miljø blant de som jobbe ute i felt, men mange som er veldig konfliktsky som fører til avvik skriving med ingen oppfølging fra ledelsen før det har gått så langt at du må i møte «fordi dette er kritisk». Har du ikke mulighet til å få jobb noe annet sted og det er kritisk å komme seg i arbeid, søk hær, blir du flink i jobben eller utfordrer ledelsen får du mest sannsynlig sparken på grunnlag og regler du ikke har hørt om før.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Styr unna med mindre du finner deg i dårlig ledelse og har lite forpliktelser
13. jan. 2026
Helt grei plass hvis du er ung uten økonomiske forpliktelser. Helt greie lønnsatser i forhold til andre arbeidsplasser som krever lite kompetanse, eksisterer dessverre ikke bonusordninger og det var få/ingen goder ved å jobbe der. Fine lokaler og godt arbeidsmiljø blandt de på gulvet, noe som gjør at noen få holder ut der over tid. Dessverre slutter det positive å si om plassen her.
Ledelsen lokalt har alt for nære relasjoner til at avdelinga er et sunt sted å jobbe. Gjør det ekstremt vanskelig med et hyggelig samarbeid eller å komme med konstruktiv kritikk, da man som regel ender opp med å få advarsel eller kjeft tilbake, da ledelsen i følge de selv aldri gjør feil. Frekkheter og usakligheter forekommer dessverre ofte, og var et så stort problem at flere sluttet på grunn av det når jeg var der.
Karrieremulighetene er ikke særlig store. Da jeg jobbet der var de fleste ansatt på lave prosenter med tvilsomme gjennomsnittsberegningskontrakter som er i firmaets favør, enda flere arbeidet over 100% i løpet av året. Å få 100% fast virket ikke realistisk i det heletatt. Arbeidsoppgavene blir dessverre delt inn ut i fra hvor stor og sterk ledelsen ser på deg som, så å rykke opp til annet arbeid kan være vanskelig. Står man på så kan man jobbe seg opp til teamleder som gir et lite tillegg på timeslønna, ellers så er det ikke noen gode muligheter med mindre man finner seg i mye rart i en årrekke.
Work-life balansen i firmaet opplevdes svært dårlig av alle de jeg pratet med som jobbet ute. Man jobber til alle døgnets tider og man må for all del ikke forvente å ha en fin døgnrytme i gjennom uka. Her må man oppleve å endre den to til tre ganger i løpet av uka. I tillegg så hendte det ofte at vaktene for uka ikke ble satt opp før søndag ettermiddag/kveld, så liker du å ha muligheten til å planlegge fritida di så er ikke dette plassen for deg.
Alt i alt, klarer du å overse/overleve med alt det dårlige og har lite forpliktelser så er det en grei plass for deg.

