Randstad avd. Førde

Org: 997 797 124

Bemanning og rekruttering

Logo

Totalvurdering 2,4

5,0

Arbeidsmiljø

2,0

Lønn og betingelser

1,0

Lederskap

3,0

Karrieremuligheter

1,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

1 vurdering

Fin plass for ungdomer.

24. apr. 2025

Eg jobba på kontor hos Randstad Førde og hadde ei blanda oppleving. På den positive sida var kollegaene hyggelege, og det var gode karrieremoglegheiter. Dessverre var løna låg, og arbeidsmiljølova vart ofte tolka på kanten, både for tilsette og vikarar. Penger var det viktigaste for leiarane, og det var ingen balanse mellom privatliv og jobb.

Det var mange tilsette med manglande kompetanse, og personar utan relevant utdanning vart tilsett fordi dei var lojale og takksame for jobben. Dette førte til utfordringar i samarbeid, då mange trengte hjelp og opplæring som vi ikkje hadde tid til å gi. Opplæring og kurs var fråverande, og ein måtte lære ved å gjere, noko som ikkje alle klarte.

Utgifter måtte dekkast med private midlar, og refusjon tok ofte ein månad. Ofte var det snakk om betydelige beløp. Gode kollegaer var det som heldt meg der i noe år, sjølv om det var alt for lenge. Randstad er ein god arbeidsplass for unge. Hvis du klarer deg hos Randstad, klarer du deg kor som helst.