Registerenheten I Brønnøysund
Org: 974 760 673
Offentlig sektor

Totalvurdering 4,0
4,0
Arbeidsmiljø
3,8
Lønn og betingelser
3,5
Lederskap
4,3
Karrieremuligheter
4,5
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
4 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Raust og varmt arbeidsmiljø
7. aug. 2025
(Vurdering som innleid konsulent.)
Arbeidsmiljø:
Gjennom flere år her har jeg kjent på en sjelden kombinasjon av raushet og varme. Her er det rom for å lære og le, ta plass og bidra, helt uavhengig av om man er ansatt eller innleid. Man blir lyttet til og inkludert, og opplever at innspill vurderes for hva de er, ikke hvem de kommer fra. Ekstra bonus er den fantastiske hilsekulturen, som gjør at man føler seg både ønsket og velkommen allerede i resepsjonen.
Lønn og betingelser:
Kompetanse og engasjement blir verdsatt på en måte som gjør at man har lyst til å bli værende.
Lederskap:
Jeg har hatt gode erfaringer med ledelse, både fra interne og innleide. Trekker litt for byråkratiet i systemet, som dessverre virker uunngåelig i statlige virksomheter. Det påvirker forøvrig prosjektene mer enn meg som person.
Karrieremuligheter:
Dette er et sted hvor initiativ belønnes. Har du noe på hjertet? Si det. Har du noe å bidra med? Gjør det. De som tar ansvar og viser vei, får også nye muligheter.
Work–life balance:
Dette har jeg i stor grad styrt selv. I perioder med mye «work» har det vært fordi jeg selv har hatt lyst. Når det har vært behov for mer «life», har jeg opplevd raushet andre veien. Akkurat slik det bør være 🥰
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Faglig utfordrende med flott arbeidsmiljø
12. apr. 2025
Positivt:
- Faglig utfordrende og variert
- Bra arbeidsmiljø, trivelige kolleger
- Lønn til å leve av og vel så det
- Fleksibel arbeidstid
- Betalt overtid
- Trening i arbeidstida
- Mulighet for hjemmekontor inntil 2 dager i uka
- Nye, moderne lokaler
- Norges beste utsikt fra kantina
Negativt:
- Stort sett åpent kontorlandskap, kan være utfordrende hvis en trenger å konsentrere seg. Muligheten for hjemmekontor kan avhjelpe noe.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig styring og lite kompetent ledelse
6. apr. 2025 (redigert 15. apr. 2025)
For de som jobber som saksbehandlere nederst i hierarkiet, så kan dette være et godt sted å jobbe med godt samhold, godt miljø og trygge og gode rammer. For de som er litt lengre opp i systemet og som har mer innblikk i hva som skjer i kulissene, så er det ikke like lett å trives. Har du problemer med vrangstyring, beslutningsvegring, karriere- og lønnsutvikling basert på trynefaktor og etater som kaster bort statlige prosjektmidler med dårlig styring, så er ikke dette arbeidsgiveren du ønsker.
Et flott utvalg av lite kompetente mellomledere som setter folk opp mot hverandre og jobber for personlig makt og innflytelse gir et svært dårlig arbeidsmiljø i enkelte seksjoner/avdelinger. I tillegg er organisasjonen til dels gjennomsyret av beslutningsvegring fra topp til bunn. Topp det med en toppledelse uten lederkompetanse som skremmer bort kompetente fagfolk, som ikke har greie på prosjektstyring og som peiser på med "fantastiske" visjoner og strategier som ikke kommer ut av direktørens møterom, så har du en oppskrift på dårlig styrt etat.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Fantastisk arbeidsplass med støttende kolleger!
21. mars 2025
En fantastisk arbeidsplass! Godt arbeidsmiljø, dyktige kolleger som støtter hverandre og gjør hverandre gode. Det er gode utviklingsmuligheter for ansatte på denne arbeidsplassen og masse spennende arbeidsoppgaver. «Hei-kultur», der absolutt alle i bygget hilser på hverandre. Jeg stortrives! Her vil jeg jobbe til jeg må gå av med pensjon. Anbefales!

