Rema Distribusjon Norge

Org: 894 759 372

Grossist og engros

Logo mangler

Totalvurdering 3,1

3,6

Arbeidsmiljø

3,4

Lønn og betingelser

2,9

Lederskap

2,6

Karrieremuligheter

3,0

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

7 vurderinger

Rema Distribusjon Norge Distribunal Heimdal

Rema Distribusjon Norge Distribunal Heimdal4. des. 2025

Ledelsen vokter de på gulvet, lite anerkjennelse for godt arbeide.

Enestående Arbeidsplass: Struktur, Belønning og Uslåelig Kantine!

Rema Distribusjon Norge Distribunal Stavanger29. nov. 2025

Dette er en førsteklasses arbeidsplass som utmerker seg på de viktigste områdene for trivsel og utvikling. Jeg kan trygt anbefale denne bedriften til alle som søker en greit betalt jobb.

Strukturert Miljø for Toppresultater

Arbeidsmiljøet er preget av et positivt strengt fokus på struktur og leveranse. Det er viktig å understreke at dette er en arbeidsplass, ikke en sosial sammenkomst, og den klare forventningen om profesjonalitet og høy kvalitet er nettopp det som skaper de veldig gode resultatene bedriften oppnår. Denne disiplinen og resultatkulturen sikrer at alle kan konsentrere seg om å yte sitt beste.

Støttende og Ryddig Ledelse

Ledelsen her er svært grei og profesjonell. De skaper en forutsigbar og trygg ramme rundt arbeidet, og jeg opplever at de er både tilgjengelige og lytter til de ansatte. Til tross for det strenge fokuset på resultater, er det en sunn og pragmatisk tilnærming til styring.

Rettferdighet og Belønning

En av de sterkeste sidene ved denne arbeidsplassen er at innsatsen verdsettes. Systemet er helt klart bygget på meritokrati: Gjør du en god jobb, får du definitivt igjen for det. Dette vises både i form av anerkjennelse, tilbakemeldinger og konkrete utviklingsmuligheter. Det er utrolig motiverende å jobbe et sted der hardt arbeid og kvalitet i leveransene fører til karrierevekst.

Eksepsjonelle Fasiliteter (Kantinen!)

Jeg må trekke frem kantinen som et absolutt høydepunkt. Den er intet mindre enn ekstremt god! Utvalget, kvaliteten og smaken er konsekvent på et usedvanlig høyt nivå. Kantinen er et bevis på at bedriften investerer i de ansattes velvære, og den bidrar sterkt til både energi og sosial trivsel gjennom dagen.

Godt arbeidsmiljø, men mangler positive tilbakemeldinger.

Rema Distribusjon Norge avd. Distribunal Østlandet27. juli 2025

Arbeidsplass hvor miljøet er veldig godt, kollegaene er helt fantastiske. Stor takhøyde for både meninger og synspunkter. Frihet under ansvar. Får igjen hvis du gjør en god innsats. Ledere kunne vært bedre på tilbakemeldinger, spesielt positive.

Dårlig ledelse, den verste opplevelsen!

17. mai 2025

Horribel ledelse. Den verste jeg har vert borti

Rema Distribusjon Norge avd. Distribunal Østlandet

Rema Distribusjon Norge avd. Distribunal Østlandet11. mai 2025

Dårlig ledelse  og Hr som  ikke jobber for de i lavere stillinger .

Dette igjen gir dårlig arbeidsmiljø

Hyggelig arbeidsmiljø med utmerket kantine.

Rema Distribusjon Norge avd. Distribunal Østlandet6. apr. 2025

Flott sted og jobbe.Der folk blir trives. Kantina er helt topp!

Rema Distribusjon Norge Distribunal Stavanger

Rema Distribusjon Norge Distribunal Stavanger3. apr. 2025

Bra arbeidsmiljø, men lite muligheter internt. Dårlig betalt.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.