Rema 1000 Norge
Org: 982 254 604
Utleie og leasing

Totalvurdering 4,2
4,5
Arbeidsmiljø
5,0
Lønn og betingelser
3,5
Lederskap
4,3
Karrieremuligheter
3,8
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
0 %
av vurderingene er besvart
4 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Flott arbeidsmiljø med gode kollegaer!
Rema 1000 Norge Region Nordre Østland • 10. mai 2025
Et flott sted å jobbe, godt arbeidsmiljø med gode kollegaer.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Godt arbeidsmiljø med balansert ledelse.
Rema 1000 Norge Hovedkontor • 13. apr. 2025
Jeg jobber i IT-avdelingen og trives kjempegodt. Jeg opplever at man anser de ansatte som en viktig ressurs.
Endringer fra toppledelsen kan tidvis komme litt brått på, men det skjer ikke altfor ofte.
Som organisasjon har man funnet en ganske god balanse mellom byråkrati/systemdrift og handlekraft.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Sektlignende kultur med lite fokus på innovasjon og verdiskapning.
Rema 1000 Norge Hovedkontor • 2. apr. 2025
REMA 1000 framstår som en sekt. Det er sikkert gøy hvis man har klart å gå all-in og blitt en del av den, men det føles helt absurd hvis ikke. I alle avdelingsmøter og større møter må de synge, klappe og danse REMA 1000-sangen. Det blir fort et par ganger i uka. https://www.youtube.com/watch?v=YaOWUKQ_3kQ
I REMA 1000 arbeider man på en gammeldags måte med en tradisjonell avdelingsstruktur. Det er lite fokus på innovasjon, samhandling og verdiskapning. I stedet er det utrolig mye pseudoarbeid. Mellomledere framstår som overarbeidet og stresset, kanskje først og fremst pga alt pseudoarbeidet.
Ledergruppa er veldig operasjonell, og har lite fokus på å bygge en god og smidig organisasjon.
Ellers er de ansatte der veldig snille og greie, og betingelsene og frynsegodene er gode.
Godkjent og låst av Jobbi
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Enestående kultur og fokus på medarbeidertrivsel!
Rema 1000 Norge Hovedkontor • 22. mars 2025
Beste stedet jeg har jobbet med tanke på å ta vare på menneskene. Investeres mye tid og ressurser på at folk skal ha det bra. Utrolig bra og sterk kultur, og masse trivelige folk! Stortrives!

