Rogaland Brann Og Redning Iks

Org: 886 884 702

Offentlig sektor

Logo

Totalvurdering 3,2

4,3

Arbeidsmiljø

3,3

Lønn og betingelser

2,0

Lederskap

2,3

Karrieremuligheter

4,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

3 vurderinger

En offentlig arbeidsplass som forventet, godt arbeidsmiljø i de rette avdelinger om man er heldig.

31. juli 2025

En arbeidsplass som tidligere har vært preget av en helt elendig toppledelse som drev med hersketeknikker, løgner og forskjellsbehandling. Ny toppledelse har heldigvis vist seg å være mye bedre.

Ellers er det som andre har beskrevet, å være ansatt i det offentlige er magisk, er man en udugelig leder så blir man ikke oppsagt, man blir forflyttet til en spesialrådgiver-stilling som suger midler fra avdelingen som er sårt tiltrengt. Enkelte "spesialrådgivere" forstår at de ikke fungerer og sier opp, andre forblir værende til "all evig tid" og bidrar absolutt ingenting.

Min egen leder er (etter den forrige ble forflyttet til nevnte spesialrådgiver-stilling) fantastisk bra og en av de beste lederne jeg har arbeidet under.

Arbeidsmiljøet er i enkelte avdelinger fantastisk bra, og det er ingen tvil om at det er en arbeidsplass med høy status. Som forventet i offentlige virksomheter er det ikke for lønnen man tar jobben her, det er for å kunne bidra for samfunnets beste.

Jeg vil ikke bytte jobb med det første, men det er ingen tvil om at det i enkelte avdelinger fortsatt er så store konflikter at om ikke arbeidsgiver slutter med forflytning av udugelige ledere så vil det aldri bedres.

God arbeidsplass, men ledelsen er svak og tiltaksløs.

19. juni 2025

Grei arbeidsplass, men dårlig struktur og kontroll. Ble nevnt av en annen her med tafatt ledelse og det er 100 prosent riktig. Heldigvis kvitter de seg fort med ledere (sparker de ikke, men forflytter de til stillinger uten noen funksjon), men de som faktisk er utfordrende for bedriften forblir i jobben til evig tid; uten noen form for konsekvenser eller oppfølging.  Sånn sett er det herlig å være ansatt i det offentlige på offentlige midler. Ellers er det en del gode fordeler som trening i arbeidstiden og fleksitid for dagtidsansatte.

Fantastisk arbeidsmiljø med omsorgsfulle kollegaer.

7. apr. 2025

Kjempebra arbeidsmiljø med kollegaer som tar vare på hverandre. Ledelsen er grei og snill, men litt tafatt.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.