Rosenberg Worley

Org: 984 329 075

Skip og fly

Utdanning og opplæring

Logo mangler

Totalvurdering 2,3

2,9

Arbeidsmiljø

2,2

Lønn og betingelser

1,9

Lederskap

2,4

Karrieremuligheter

2,3

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

18 vurderinger

Gode kolleger, men kynisk ledelse som straffer uenighet!

21. mai 2026

Veldig bra arbeidsmiljø i avdelingen, men en forferdelig ledelse. Er man ikke medlem i gutteklubben grei og stiller spørsmåltegn og er kritisk ved avgjørelser blir man uglesett. Holder ansatte for narr. Lover og lyver. Nedbemanner etter «trynetillegg» - kalde og kyniske!! Veldig glad for å ha kommet meg ut derfra! Var utrolig mye bedre før, men har kommet noen unge jyplinger opp i ledelsen på avdeling jeg tilhørte og de ødelegger så mye, dessverre!!

Dårlig kommunikasjon og lite anerkjennelse.

27. nov. 2025

For mye mellomledere,dårlig kommunikasjon på tvers av bedriften og mye brannslukking. Ledere er dårlig på å se på de som faktisk utgjør en forskjell.

De som blir verdsatt er de som smisker med sjefen og ikke de som gir 150% på jobb og faktisk leverer.

Lange dager med manglende planlegging og materiell

17. juli 2025

De dårlige anmeldelsene her inne stemmer dessverre.

Det er veldig trist at de ikke vil gjøre noe med det.

Rosenberg har jo ikke postkasse for forbedringsforslag, og det er det som er problemet.

Vil du vite mer er bare å kontakte noen av de tusenvis som har jobbet her.

Eller kjøp buka "Lunsj, jobber med saken".

Utviklingsmuligheter for tilpasningsdyktige!

8. juli 2025

Gode utviklingsmuligheter for å tilpasningsdyktige personer.

Relativt høyt tempo.

Dårlig ledelse og fryktkultur preger arbeidsplassen.

2. juni 2025

Rosenberg lider av alt for mange og alt for dårlig ledelse. Det er helt forferdlig hvordan de oppfører seg mot sine anstatte. Frykt kultur, bare opptatt av å forsvare segselv og andre ledere, skylder på andre og kaster andre under bussen. De blåser i deg som ansatt. Du er jo bare et nummer. Du får aldri skryt, du får aldri noe igjen for å være god. Om du prøver å ta ting opp med dem å fortelle sannheten om hvordan vi føler de behandler oss får vi beskjed om å ta oss sammen eller å slutte å klage.

Til slutt vil jeg si at arbeiderene som jobber her er og er innleid er helt topp å jobbe med. Men vi blir undertrykt.

Fantastisk arbeidsmiljø med inkludering og mangfold!

3. mai 2025

Veldig gode vurderinger fra konsernet. Har bare møtt gode kollegaer. Stort plus med det aktive arbeidet med inkludering og mangfold. Vi er mange som ikke er født i Norge.

Rosenberg Worley

23. apr. 2025 (redigert 24. apr. 2025)

Hadde mange kjekke år hos Rosenberg, men etter nye ledere kom på plass begynte det å komme en ny u-kultur. De gjlr sport i å tenke mest på seg selv og gjør hva de kan for å få oppmerksomhet for å stige i gradene samt få oppmerksomhet selv. Lite rom for endring av stilling. Du er bare et nr i det store hvor du er erstattelig.

Fra bra arbeidsmiljø til mistrivsel og fryktkultur.

16. apr. 2025

En bedrift som desverre på forholdsvis kort tid har gått fra å være et sted med veldig bra arbeidsmiljø og takhøyde til å bli en bedrift med mistrivsel, åpenlys bak- og nedsnakking og fryktkultur, spesielt innen engineering. Nye ledere ansatt som mangler basis kunnskap innen hvordan en skal forvalte bedriftens viktigste ressurs, nemlig menneskene som jobber der. Egentlig skremmende å se hvordan ledertyper som kommer i posisjon kan ansette andre i sitt bilde. Mye litteratur tilgjengelig om visse ledertyper og her kan en lett gjenkjenne en hel del. Glad for å ha kommet meg videre.

Dårlig ledelse ødelegger et tidligere bra arbeidsmiljø.

15. apr. 2025

Dette var en kjekk plass med åpne dører og stor takhøyde som endret seg når nye ledere ble ansatt. Disse nye lederne kan hverken håndtere personell bra eller forstår hva som skal til for å drive prosjekter og motivere ansatte.Dette er ikke som noen tror grunnet omstilling, men det er type ledere som ikke er bra for virksomheten.

Veldig bra arbeidsmiljø med hyggelige kolleger.

12. apr. 2025

Generelt veldig bra. Et godt arbeidsmiljø med hyggelige kolleger.

Godkjent og låst av Jobbi

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.