Cares Workplace Services 40000 Trafikk Gardemoen

Org: 981 310 284

Renhold og fasiliteter

Logo mangler

Totalvurdering 2,1

2,4

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

1,4

Lederskap

1,4

Karrieremuligheter

2,2

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

5 vurderinger

Lite støttende arbeidsmiljø

7. feb. 2026 (redigert 27. feb. 2026)

Jeg kan dessverre ikke anbefale denne arbeidsplassen basert på mine erfaringer. Arbeidsmiljøet fremstår som lite støttende, og kommunikasjonen fra skiftledelsen oppleves ofte som preget av høyt arbeidspress og begrenset rom for dialog.

Ved lav bemanning forventes det at ansatte dekker opp for flere oppgaver samtidig, noe som bidrar til økt belastning og stress. Samlet sett fremstår det som at effektivitet og økonomiske hensyn ofte prioriteres foran tilstrekkelig bemanning og ansattes trivsel og helse.

Det oppleves også som krevende å få ivaretatt pauser og grunnleggende behov i løpet av arbeidsdagen. Etter min vurdering har arbeidsplassen et tydelig forbedringspotensial når det gjelder lederkultur, bemanning, HMS og ivaretakelse av ansatte.

Greit miljø, men ledelsen skaper usikkerhet.

12. apr. 2025

Lønna er helt grei, og miljøet blant kollegaene er stort sett bra. Det som trekker mest ned er ledelsen. mange slutter rett og slett på grunn av måten ting blir håndtert på. Det virker ikke som det er rom for å være syk, for da risikerer man å bli oppringt flere ganger av sjefene. Det føles ofte som man ikke har så mye rettigheter, og det skaper en ganske utrygg arbeidshverdag.

Giftig miljø og dårlig ledelse. Unngå!

10. apr. 2025

Jobben en grei i seg selv, men ledelsen er det verste jeg har vært borti. Her blir du ropt til og kjefta på for hver minste ting. Veldig giftig miljø med baksnakking.

Godt miljø, men dårligere ledelse over tid.

10. apr. 2025

Trivdes veldig godt de første årene som ansatt, og fikk godt forhold til kollegaer. Men i en utskiftning av ledelse, ble miljøet og ledelsen betraktelig dårligere. Ellers en spennende arbeidsplass hvor ingen dag er lik, men du må håndtere stress relativt godt - og kunne legge fra deg jobben på jobb.

Dårlig ledelse og giftig arbeidsmiljø.

9. apr. 2025

Ledelsen er helt forferdelig og skal alltid finne snarveier for å spare penger dette går dessverre på bekostning av arbeidstakerne Baksnakking og ekle kommentarer dominerer dette arbeidsmiljøet dette kan godt være en sideeffekt av hvordan ledelsen leder disse skiftende Lønna er helt OK men med 75 % stilling som de fleste er er ikke det gunstig for å bo for seg selv, det virker ikke som at det er noen Videreutvikling innen flyr renhold med mindre man blir en del av ledelsen. om de jobber kveld så har du en uke av en uke på jobben dette er i grunnen helt OK

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.