Solstad Shipping

Org: 977 228 476

Shipping og sjøfart

Logo mangler

Totalvurdering 3,2

4,0

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

2,5

Lederskap

3,0

Karrieremuligheter

3,5

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

2 vurderinger

Bra kolleger, men svak HR-ledelse. Lønn på plass. Ingen bonuser. Bra kursavdeling

20. juni 2025

Bra folk ombord pà skipene. Veldig gode arbeidskolleger om bord. Ekte sjofolk. Dårlig hr-ledelse ettersom de fleste pả kontoret aldri har vært til sjøs. Rederen derimot er en meget karismatisk og bra mann. Eneste rederiet uten bonusordninger for de ansatte. Kun for de pả kontoret. Reise til og fra jobb foregår pa billigst mulig måte. Lønn kommer alltid som det skal. Meget bra kursavdeling med dyktige folk. Flåten er grei, men begynner à bli gammel.

Fantastisk arbeidsplass! Anbefales! 😊

12. mai 2025

Super arbeidsplass! Jeg jobbet der i 3 år som tilkallingsvikar:-)

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.