Sparebank 1 Regnskapshuset Smn avd. Hovedkontor Trondheim

Org: 974 283 719

Regnskap og revisjon

Logo mangler

Totalvurdering 3,1

3,0

Arbeidsmiljø

2,6

Lønn og betingelser

2,8

Lederskap

3,2

Karrieremuligheter

3,8

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

5 vurderinger

Trygg rekruttering, men fryktkultur råder.

7. jan. 2026

Rekrutteringsprosessen ga inntrykk av en trygg arbeidshverdag hvor det var store muligheter for utvikling innad i selskapet. Lav turnover og god struktur. Opplevde at det var litt «stas» å skulle bli en del av SMN RH. God kontakt gjennom prosessen frem til ansettelse.

Tok ikke mange ukene før man kjente på kroppen at det var mye som ikke stemte med arbeidsmiljøet; fryktkultur og lav tillit fra ledelsen. Ingen påvirkningskraft faglig eller prosesser. Det er en lang vei å gå for å bli «et SMN» som det snakkes så mye om.

Synd men sant; så er flere av oss her kun for å få erfaring på cv’n, heldigvis er vi flere som føler det samme slik at vi har et «fellesskap».

Er du sterk mentalt og trygg på deg selv, ville jeg takket fint nei! Men det er gunstig ansattlån selvfølgelig, som er uten tvil bedre enn hva andre banker tilbyr ansatte! Dette trekker opp!

Trivsel, gode kollegaer og fordelaktige lån!

28. des. 2025

Har hatt 4+år i selskapet. Trivdes godt med gode kollegaer og jordnære ledere fra dag en.

Ligger kanskje noe lavere på lønn en enkelte konkurrenter, men når man beregner fordelen man får ved fordelaktig lån så kan konkurrentene plutselig ikke måle seg for meg med stort huslån.

De er et stort selskap med totalt over 600 ansatte gjennom landet, selvfølgelig da alltids noen som ikke er fornøyd med alt, men jeg kjenner at jeg har funnet «min plass» da summen er veldig god 😌

Røde flagg og svak ledelse preger arbeidsmiljøet.

4. des. 2025

Jeg hadde veldig trua på det som ble sagt om stillingen og selskapet under intervjuprosessen. Men oppdaget dessverre ganske tidlig at det var flere røde flagg på avdelingen. Svært få ansatte har vært der mer enn 3 år. Det er store utskiftinger. Ledelsen er i beste fall fraværende, men ekstremt svak. Det er flere som har sagt ifra om uholdbare forhold, alt fra arbeidsmengde, micromanaging til enkeltpersoner skaper fryktkultur og forsurer arbeidsmiljøet. Men det blir ikke gjort noe med.

Ledelsen bryr seg om tall, fakturering og effektivisering, som jo er vel og bra for butikken. Men når folket som skal sørge for dette ikke har det bra, blir hørt, sett eller verdsatt, da blir det dårlig stemning og dårlige tall.

Positivt: Lokasjonen. Midt i sentrum. Det er topp. Og kolleger er gode på å vise hverandre omsorg når de har tid. Men det kan man ikke fakturere timer på, så man må holde det til et minimum.

På papiret ser det veldig bra, men i praksis er det noe helt annet. Merk, dette gjelder en avdeling. Hvordan det er ellers i selskapet vet jeg ikke.

Dårlig opplæring, bra kolleger, lav lønn.

12. apr. 2025

Dårlig på å håndtere nyansatte uten tidligere erfaring, og hvis man har erfaring blir man kastet rett ut i «flammene». Bra kolleger, gode ansattgoder men arbeidsgiver er gjerrig når det kommer til lønn. Har en arena for utvikling, og dette er bra å få med seg før man søker seg bort herfra.

Ekstremt bra ledet selskap.

11. apr. 2025

Et ekstremt bra ledet selskap, i et konsern som er ekstremt attraktivt og har en kultur som gjør at en føler seg hjemme.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.