Sporveien T-banen

Org: 985 057 265

Transport og sjøfart

Logo mangler

Totalvurdering 3,4

4,0

Arbeidsmiljø

4,0

Lønn og betingelser

2,8

Lederskap

3,3

Karrieremuligheter

2,8

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

4 vurderinger

God arbeidsplass for morgenfugler og rutineelskere.

19. des. 2025

Anbefales på det sterkeste. Ryddige forhold, god lønn. Man får være i fred hvis man ønsker det, og får muligheten til å engasjere seg i mye, hvis man heller vil dét. En jobb man ikke tar med hjem. Man må tåle å stå opp grytidlig, og trives med gjentagende arbeid. Gjør man det, er det en super arbeidsplass.

Fleksibel arbeidstid og spennende prosjekter!

28. mai 2025

Fin fine kollegaer, fleksibel arbeidstid om du liker å jobbe grisetidlig eller aaalt for seint. Fin mulighet for overtid som genererer greit med cash, mye spennende som skjer ifm Fornebubanen og nyanskaffelse av tog til denne. Gleder meg å jobbe noen år til i bedriften. Ledelsen er litt so so, men man trenger gjerne ikke å ha så mye med de å gjøre, litt ovenfra og ned holdning, men alt i alt en trygg og bra plass å være.

Hyggelig arbeidsmiljø, men lite lederengasjement.

14. mai 2025

Hyggelige kollegaer, stort mangfold og man møter alle typer folk. Å snakke til leder er av og til som å snakke til ein vegg.

God jobb, men stort sparepress påvirker fremtiden.

4. mai 2025

God lønn og viktig jobb. Trives med selve jobben. Men konstant press på å spare penger, gjør det vanskelig å få tid nok.

Allerede i 2016 nådde vi en altfor høy effektivitet på drift av T-banen. Etter det har vi vært gjennom to store spareprosjekter.

Det gjør fremtidsutsiktene dårlige.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.