Sporveien T-banen
Org: 985 057 265
Transport og sjøfart
Logo mangler
Totalvurdering 3,4
4,0
Arbeidsmiljø
4,0
Lønn og betingelser
2,8
Lederskap
3,3
Karrieremuligheter
2,8
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
0 %
av vurderingene er besvart
4 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
God arbeidsplass for morgenfugler og rutineelskere.
19. des. 2025
Anbefales på det sterkeste. Ryddige forhold, god lønn. Man får være i fred hvis man ønsker det, og får muligheten til å engasjere seg i mye, hvis man heller vil dét. En jobb man ikke tar med hjem. Man må tåle å stå opp grytidlig, og trives med gjentagende arbeid. Gjør man det, er det en super arbeidsplass.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Fleksibel arbeidstid og spennende prosjekter!
28. mai 2025
Fin fine kollegaer, fleksibel arbeidstid om du liker å jobbe grisetidlig eller aaalt for seint. Fin mulighet for overtid som genererer greit med cash, mye spennende som skjer ifm Fornebubanen og nyanskaffelse av tog til denne. Gleder meg å jobbe noen år til i bedriften. Ledelsen er litt so so, men man trenger gjerne ikke å ha så mye med de å gjøre, litt ovenfra og ned holdning, men alt i alt en trygg og bra plass å være.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Hyggelig arbeidsmiljø, men lite lederengasjement.
14. mai 2025
Hyggelige kollegaer, stort mangfold og man møter alle typer folk. Å snakke til leder er av og til som å snakke til ein vegg.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
God jobb, men stort sparepress påvirker fremtiden.
4. mai 2025
God lønn og viktig jobb. Trives med selve jobben. Men konstant press på å spare penger, gjør det vanskelig å få tid nok.
Allerede i 2016 nådde vi en altfor høy effektivitet på drift av T-banen. Etter det har vi vært gjennom to store spareprosjekter.
Det gjør fremtidsutsiktene dårlige.

