Stavanger Kommune Bymiljø Og Utbygging

Org: 874 773 182

Offentlig sektor

Logo

Totalvurdering 2,8

2,6

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

2,2

Lederskap

2,8

Karrieremuligheter

3,4

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

0 %

av vurderingene er besvart

5 vurderinger

Dårlig arbeidsmiljø og uprofesjonelt fagmiljø.

Stavanger Kommune Bymiljø Og Utbygging Idrett Og Utemiljø24. juni 2025

Dårlig arbeidsmiljø. Ignorering av varsler. Avgjørelser tas ikke ut i fra faglig begrunnelse, utydelige roller og ansvar. Uprofesjonelt fagmiljø. Kaoskontrol og brannslukning, ikke planlagt styring, fokus på drift ikke utvikling.

Kunnskapsrike kolleger, men svak ledelse.

Stavanger Eiendom15. apr. 2025

Mye bra og kunnskapsrike mennesker, lider av voksesmerter og manglende ledelse

Frykt og umyndiggjøring preger arbeidsmiljøet.

6. apr. 2025

Arbeidsmiljøet i Eiendomsavdelingen i Stavanger kommune preges dessverre i stor grad av frykt og manglende involvering. Endringer blir innført ovenfra uten reell medvirkning fra de ansatte, som er totalt umyndiggjort i sin arbeidshverdag. Det forventes at de skal utføre oppgavene sine uten å stille spørsmål, uten medvirkning og uten å være en del av et trygt og støttende arbeidsmiljø.

Det blir stadig gjentatt at ansatte bare er «brikker i systemet», noe som forsterker følelsen av å være lite verdsatt og lett erstattelig. Det jobbes aktivt med å erstatte mennesker med systemer og prosedyrer – men hvem skal til slutt betjene systemene, når flere dyktige ansatte blir frosset ut eller forsvinner etter å ha forsøkt å varsle?

Flott arbeidsplass med god balanse og støtte!

Stavanger Byggdrift2. apr. 2025

Veldig flott arbeidsplass med god ledelse som tar vare på de ansatte. Det oppfordres aktivt til å ha god hjemme-jobb-balanse med tanke på at det er fysisk krevende arbeid. Gode støttende kolleger med lyst til å hjelpe, spesielt i perioder der det er trøkk!

Gode arbeidsoppgaver, men svak kommunikasjon.

20. mars 2025 (redigert 9. apr. 2025)

Godt sted å være, gode arbeidsoppgaver. Muligheter for å gjøre andre ting. Veldig regime-ledelse og dårlig kommunikasjon. Hvem som helst kan bli leder så lenge du har en mastergrad i noe. Frihet under ansvar, knallgode muligheter for fleksibilitet.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.