Stendi Heimta

Org: 913 462 564

Sykehjem og eldreomsorg

Logo

Totalvurdering 1,6

1,0

Arbeidsmiljø

2,0

Lønn og betingelser

3,0

Lederskap

1,0

Karrieremuligheter

1,0

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

0 %

av vurderingene er besvart

1 vurdering

Stendi heimta: En uholdbar arbeidsplass.

2. apr. 2025

Stendi heimta er den værste arbeidsplassen jeg har vært på. Personalet og ledelsen er så svært lite inkluderende at du føler deg som en byrde på jobb. De som jobber der har null livskraft og blir slitne en hel dag bare de får to spesifikke oppgaver de må gjøre. De sitter stort sett på ræva hele dagen og klager på alle de som ikke gjør det de skal når de selv ikke gidder å gjøre noe. De som bor i boligene til Stendi heimta er det de som det er mest synd på for de på hanskes med ansatte som gir totalt blanke i at beboerne er en sårbar gruppe som trenger mye ekstra . De er stort sett overlatt til seg selv med mindre de skriker ut. Hvis du ønsker å hjelpe folk eller trives på jobb så anbefaler jeg ikke denne arbeidsplassen

Godkjent og låst av Jobbi

Denne bedrift er ikke lengre aktiv

Kanskje den har blitt kjøpt opp? Kanskje konkurs? Vi har i alle fall beholdt den for nå, fordi vi kan se at noen har vurdert den.