Studentsamskipnaden På Vestlandet

Org: 960 033 590

Sport og trening

Restaurant og servering

Logo

Totalvurdering 4,2

4,8

Arbeidsmiljø

4,5

Lønn og betingelser

4,0

Lederskap

3,8

Karrieremuligheter

3,8

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

4 vurderinger

Dårlig ledelse fører til misnøye blant ansatte.

Sammen Trening26. des. 2025

Etter omrokkering i Sammen tror jeg samtlige ansatte på enkelte senter er utrolig misfornøyde.. Ledere som virker som om de ikke har en dag med ledererfaring, gir deg dårlig samvittighet hvis du ikke kan jobbe, nekter å sette inn vikar og bidrar til at trivselen på jobb blir generelt dårligere. Kanskje det kan være lurt å høre på de som faktisk jobber i front, og ikke tro at alt går fint når man ikke stiller opp. Forbedring vil nok føre til at flere vil jobbe slik at man slipper å stenge senteret.

Fantastisk arbeidsmiljø med støttende ledelse!

Sammen Trening10. apr. 2025

Utrolig fin arbeidsplass med gode kolleger! Flink og dyktig sjef som ser de ansatte. Anbefaler virkelig alle å søke her!!

Fleksibel og varm leder, anbefales! 👍❤️

Sammen Trening2. apr. 2025

Her blir folk tatt vare på, flink kvinnelig leder som er fleksibel, tydelig og varm! Anbefales👍❤️

Fantastisk arbeidsplass med god oppfølging!

2. apr. 2025

Jeg jobbet i en 20% stilling som studentmedarbeider der for et par år siden. Det var en fantastisk arbeidsplass, hvor jeg fikk muligheten til å utvikle meg som person og ansatt. Jeg fikk gradvis mer ansvar og tillit, og ble godt fulgt opp av sjef. Dette var gull å ha på CV-en, men det gav meg også mye selvtillit som en ansatt! Ikke minst tok de godt vare på meg, lønnet meg bra og sørget for at rettighetene mine alltid ble opprettholdt. Anbefaler å søke på arbeidsplasser her.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.