Studentsamskipnaden Sio

Org: 948 554 062

Organisasjon og forening

Eiendom og utleie

Helse og medisin

Logo

Totalvurdering 2,7

3,5

Arbeidsmiljø

2,5

Lønn og betingelser

3,0

Lederskap

2,0

Karrieremuligheter

2,5

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

2 vurderinger

Flott leder og kompetente kolleger i SiO Foreninger

8. mai 2025

Jeg jobbet i foreninger og lederen der var en flott fyr og hyggelig med lang erfaring med fagfeltet. Du følte alltid at han mente godt og prøvde sitt beste. De andre medarbeiderne var veldig kompetente og engasjerte. Ildsjeler rett og slett. Kanskje litt for engasjerte og investerte av og til da mange har lang erfaring og investering fra foreningslivet så om de hadde klart å bry seg litt mindre så hadde det nok vært litt mindre stress og litt mindre fram og tilbake.

Det kunne kanskje vært litt mer struktur og effektivt, men når det er største problemet så er det kanskje ikke så ille.

Litt vanskelig organisasjon for øvrig å forstå og virket veldig byråkratisk.

Kultur og ledelse skaper utfordringer i arbeidsmiljøet.

20. apr. 2025

Veldig givende formål. Store ulikheter i kultur avhengig av hvor du jobber i organisasjonen. På hovedkontoret er det mye som kunne vært tak i. Tydeligere ledelse, ikke feie konflikter under teppet, ikke detaljstyre, la de som kan jobben gjøre den. Det er veldig synd, det påvirker både hovedkontor og andre deler av organisasjonen. Flere har sluttet som følge av forholdene, men få/ingen orker å si det som det er.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.