Subsea 7 Norway

Org: 936 742 475

Bergverk

Stål og metall

Logo

Totalvurdering 3,6

4,4

Arbeidsmiljø

2,9

Lønn og betingelser

3,8

Lederskap

3,1

Karrieremuligheter

3,8

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

8 vurderinger

Bra selskap, men ledelsen favoriserer "vennegjengen".

Subsea 7 Norway avd. Kanalsletta Stavanger11. aug. 2025

Subsea7 er et bra selskap. Det er godt arbeidsmiljø og kjekke oppgaver. MEN, ledelsen er en egen "vennegjeng" som verner godt om sine. Dermed ser de ikke potensiale i de som er utenom "vennegjengen" dessverre. Dermed mister man gnisten og ser at her er det ingen karrieremuligheter.

Lønnen er ikke noe særlig å skryte av. Selv fikk jeg høre at jeg "kun" hadde Bachelor og dermed var det en grunn til å holde lønnen nede.

Ellers er det kjekke kollegaer.

Trivelig, men lav lønn og manglende opplæring. Manglende mulighet til å klatre i gradene.

Subsea 7 Norway avd. Kanalsletta Stavanger19. juni 2025

Det gis lite til ingen opplæring i de faktiske arbeidsoppgavene. Arbeidsplassen har et trivelig miljø med stort fokus på det sosiale, men lønnen er betydelig lavere enn hos sammenlignbare arbeidsgivere. I enkelte avdelinger er arbeidsmengden helt urimelig, og når dette kombineres med manglende opplæring og fravær av tydelige karrieremuligheter om man ønsker og stige i gradene, oppleves det som mye arbeid for liten gevinst. Trøsten blir da det store tilbudet av fritidsaktiviteter

Godt arbeidsmiljø og interessante arbeidsoppgaver. Utbredt kameraderi og trynepolitikk.

Subsea 7 Norway avd. Kanalsletta Stavanger17. juni 2025

Jeg har jobbet i 30 år og har lang fartstid i det som nå er Subsea7, og å kan jeg kan informere om at det er en vennegjeng som sitter i ledelsen. Det er noe man må være klar over. Er du ikke inne med dem, så er karriere mulighetene begrenset.

Ellers så har jeg alltid trivdes med arbeidsoppgavene og folkene som jeg har jobbet med. Arbeidsmiljøet offshore var ganske røft og ufint ( grunnet skotter og engelskmenn), men har bedret seg mye de siste årene.

En god plass å begynne karrieren. Vær klar over at ved nedgangstider er Subsea 7 kjappe med å gi folk sparken for å slippe unødige lønnskostnader.

Fantastisk arbeidsmiljø med gode karrieremuligheter!

Subsea 7 Norway avd. Kanalsletta Stavanger13. mai 2025

En veldig god plass å jobbe!

Trygt, godt og inkluderende arbeidsmiljø med mye sosiale aktiviteter og foreninger.

Gode betingelser med pensjon, forsiktig og diverse andre ordninger. Ikke lønnsledende og har heller ikke ambisjoner om å være det, ligger på medianen.

Gode og trygge ledere.

Mange og varierte karrieremuligheter med dedikerte systemer for å lage sin egen karriere-vei.

Arbeidsplass som forstår viktigheten og betydningen av fleksibilitet rundt arbeid og fritid.

En god arbeidsplass med flotte kollegaer!

Subsea 7 Norway avd. Kanalsletta Stavanger9. apr. 2025

En god plass å jobbe.

Godt miljø på alle måter, gode kollegaer og fine fasiliteter.

Fantastisk arbeidsplass med mangfold og karrieremuligheter.

Subsea 7 Norway avd. Kanalsletta Stavanger7. apr. 2025

En fantastisk arbeidsplass! Store karrieremuligheter. Høy takhøyde, og inspirerende og inkluderende ledelse som ser den ansatte. Er også en bedrift med mye mangfold, både når det kommer til alder, kjønn og kultur.

Lønnskonkurranse mangler i Subsea7.

3. apr. 2025

Helt grei arbeidsplass, som nok er bra for mange men ikke for alle. De har ikke fokus på konkurrere på lønn og man ser derfor at mange stillinger i Subsea7 er lavere lønnet enn i andre bedrifter i samme felt. Dette gjelder absolutt ikke alle stillinger, men veldig mange.

Fokus på velvære og utvikling i arbeidsmiljøet.

2. apr. 2025

En bedrift som virkelig har stort fokus på ansattes velvære og work-life balanse. Det er egne programmer for å kunne utvikle seg i karriæren og i stilling. Arbeidsmiljøet er utrolig bra, her er alle vennlige med hverandre og hilser til deg i gangene. Man får også 20% hjemmekontor man kan ta når det passer, en bonus om man «binder» seg som arbeidstakre i et år, 7% pensjonssparing og diverse forsikringer.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.