Telenor Norge Kundesenter Gjøvik

Org: 981 019 148

|

Telekommunikasjon

2 vurderinger

Dårlig arbeidsmiljø og fraværende lederskap.

Telenor Norge Kundesenter Gjøvik9. sep. 2025

Jobbet der i nesten 5 år.  Da jeg begynte opplevde jeg et godt arbeidsmiljø og et lederskap som var tilstede. Med årene ble arbeidsmiljøet dårligere, spesielt stor skille er det mellom de forskjellige teamene. Lederskapet sluttet å være en del av oss og det ble en mer ovenfra og ned holdning. Man blir målt på absolutt ALT. Det vil si salg, effektivitet og hvor lenge du er på do eller av køen. Leverer du ikke der de har bestemt at du skal være så er dette tema i hver eneste samtale du har med lederen din. Ingen oppfølging, kun beskjed om at du må levere. Du blir tallene dine.Du skal selge, og du blir belønnet når du selger bra. Hvordan du oppnår salget har ingen betydning…  Når du slutter så er det kun dine nærmeste kollegaer som får det med seg.. lederskapet bryr seg ikke. Jeg håper de har blitt bedre nå…

Flott arbeidsmiljø og gode lønnsbetingelser! :)

Telenor Norge Kundesenter Gjøvik24. jun. 2025

Kjempegode kollegaer som skaper et flott arbeidsmiljø :) Er man glad i salg, så er dette en topp jobb som utkonkurrerer lignende stillinger i Gjøvik lønnsmessig. Her har jeg det gøy på jobb og får den hjelpen jeg trenger om det skulle være noe.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar cirka 3 minutter og 14 sekunder.