Tools

Org: 980 341 097

Grossist og engros

Logo

Totalvurdering 2,3

2,8

Arbeidsmiljø

2,3

Lønn og betingelser

2,2

Lederskap

1,9

Karrieremuligheter

2,5

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

12 vurderinger

Maktmisbruk og null empati fra ledelsen

28. mai 2026

En av de værste arbeidsgiverne jeg har vært borti. Total mangel på forståelse og empati fra de «på gulvet». Ledelse på både lager og butikker som utøver en maktmisbruk jeg aldri før har opplevd. Her er det ovenfra og ned hele veien. Går du ikke i dress og har en tittel betyr du ingenting og har null verdi.

Styr unna Tools for alt det er verdt.

Fin gjeng som jobber sammen i Stavanger, synd hvilken vei ledelsen har valgt å ta selskapet!

Tools avd. Stavanger11. apr. 2025 (redigert 9. des. 2025)

TOOLS avdeling Stavanger er en arbeidsplass med helt ok arbeidsmiljø og høy grad av trivsel. Kollegaene er imøtekommende, samarbeidsvillige og bidrar til et positivt og inkluderende fellesskap.

Ansatte har frihet til å ta ansvar for egen utvikling, og så lenge det ikke koster bedriften noe.

Det skal spares hele tiden, bortsett fra på logistikktjenester, der kaster selskapet bort millioner, men det ser nok pent ut på ett excel ark!

Uerfarne ledere skaper utfordringer på arbeidsplassen.

21. okt. 2025

En arbeidsplass med uerfarne ledere og mellomledere som ikke forstår at man må alle jobbe sammen på et lager 🥲

Lite fokus på mennesker og kundeopplevelse.

9. juni 2025

Svært lite fokus på humankapital og manglende evne til å ta menneskelige hensyn i mer eller mindre nødvendige endringsprosesser. Det er lite fokus på kundeopplevelse og alt for mye kapasitet blir brukt på interne prosesser og ikke på videreutvikling og kunder.

Ustabilt arbeidsmiljø med vennskapsbaserte forfremmelser.

1. juni 2025

Hos Tools vil man aldri være mer enn et ansatt nummer i et system hvor profitt og overskudd vil overgå hvordan du har det som ansatt. Det meste belager seg på at ansatte jobber over kapasitet for lite eller ingenting i retur fra bedriften. Kun om du er god venn eller kjenner noen vil de rette karrieremulighetene åpne seg for deg.

Mye omorganisering, spesielt de siste 5 årene, hvor dette pågår konstant. Dette skaper utrygghet og usikkerhet hos de ansatte.

Prosessene er også veldig uryddige og på grensen til å bli personalsaker.

De får pluss for mange gode og flinke kolleger, men de må jobbe med å sette pris på de.

Ønsker du en arbeidsgiver som bryr seg om "work life balance" og deg som menneske: Styr unna denne arbeidsgiveren!

Ustabilt arbeidsmiljø med lite anerkjennelse.

8. mai 2025

TOOLS har mange dyktige og dedikerte medarbeidere, men selskapet har over tid vært preget av hyppige endringer, gjentatte nedbemanninger og en ledelsesstil med lav grad av åpenhet. Det opprettes stadig nye lederstillinger og ansettes personer i roller hvor det allerede på forhånd er liten tro på at det vil fungere godt, noe mange opplever som allment kjent internt. Ledelsen fremstår ofte mer opptatt av titler enn mennesker, og det kan være vanskelig å føle seg anerkjent og sett i arbeidshverdagen. I TOOLS forbindes det å skape resultater dessverre ofte med nedbemanning, noe som preger både arbeidsmiljøet og tilliten til ledelsen.

Kjekk arbeidsplass med gode kollegaer!

20. apr. 2025

Kjekk arbeidsplass med mangen kjekke gode kollegaer. Som hjelper og gjør hverandre gode. Kan virkelig anbefale TOOLS som arbeidsplass.

Godt arbeidsmiljø, men mye byråkrati.

14. apr. 2025

Utesalg Oslofjord er en god region å arbeide i. Vi har en dyktig salgsleder som støtter selgere og butikksjefer i hele regionen. Det daglige arbeidsmiljøet er svært godt og vi er en god gruppe.

Dessverre er selskapet styrt av for mange ledere, og det er for mye byråkrati. Det er omorganiseringer hele tiden og lite stabilt. Det virker som de motarbeider intern forfremmelse. De som blir forfremmet sentralt er kun de som er helt enig med toppledelsen.

Dårlig ledelse gir misfornøyde ansatte.

10. apr. 2025

Vil ikke anbefale Tools som en arbeidsplass. De har i mange år hatt en ubrukelig ledelse, selv med mye gjennomtrekk - folk ut og nye inn. Det ligger i Tools sin "rot" at ledelsen skal være dårlig. Dette smitter naturligvis nedover i hiariket, og du får en følelse av misfornøyde ansatte, og et mindre hyggelig arbeidsmiljø.

Dårlig ledelse og mange vikarer her.

9. apr. 2025

Dette stedet har en dårlig ledelse, som er blitt byttet ut flere ganger. Langtidsbruk av vikarer har vært vanlig de siste årene.