Toptemp
TOPTEMP AS
|
Org: 987 560 274
Bemanning og rekruttering
Vi har over 30 års erfaring med å matche kandidater med drømmejobben!

Totalvurdering 3,9
4,0
Arbeidsmiljø
3,4
Lønn og betingelser
3,5
Lederskap
4,0
Karrieremuligheter
4,5
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
100 %
av vurderingene er besvart
8 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig kommunikasjon og gjennomsnittlig lønn.
21. apr. 2025
Dårlig oppfølging av koordinatorer som skal være kontaktperson på ulike prosjekter. Svarer sjeldent, mest når "de" vil noe. Noe diffuse svar på det du ønsker svar på. Middels lønnsbetinglser.
Svar fra Toptemp
20. mai 2025
Hei, og takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du har hatt en slik opplevelse med vår oppfølging. Vi etterstreber alltid å være tilgjengelige, svare raskt, ærlig og høflig, og det er beklagelig at dette ikke har blitt opplevd slik hos deg. Dersom våre bemannings- og rekrutteringskonsulenter ikke har svart som forventet, tar vi det på alvor. Vi vet at det i perioder kan komme inn mange henvendelser samtidig, og at det kan oppstå utfordringer med å holde oversikten. Vi anbefaler derfor gjerne å sende en e-post, da dette gir våre konsulenter bedre oversikt og gjør det lettere å sikre at alle får svar. Takk igjen for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding – det hjelper oss med å bli bedre.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Rask jobbformidling med hjelpsomt personale!
Toptemp avd. Oslo • 15. apr. 2025
TopTemp fikk meg raskt inn i jobb i 2019. Dette var helt ypperlig etter studier. TopTemp var flink med å stille opp, samt imøtekommende når jeg ble tilbudt fast jobb hos kunde.
Jeg kan anbefale TopTemp til alle som ser etter nye muligheter. De som jobber der er veldig hyggelige og hjelpsomme!
Svar fra Toptemp avd. Oslo
20. mai 2025
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på dine gode ord, spesielt siden vi som bemannings- og rekrutteringsbyrå jobber hver dag for å hjelpe kandidater inn i riktig jobb. Det er ekstra hyggelig å høre at du opplevde prosessen som både rask, imøtekommende og støttende. Vi ønsker deg masse lykke til videre i karrieren, og takk for at du anbefaler oss videre!
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Godt miljø, men utfordringer med ledelse og administrasjon.
Toptemp avd. Oslo • 14. apr. 2025 (redigert 15. apr. 2025)
Godt miljø innen de ulike avdelingene, men kan fort bli albuete for å nå interne mål.
Enkelt å få svar og hjelp om man spør. Mer fokus på kompetanse enn tidligere.
Veldig tungt fokus på administrasjon og strategi, lite fokus på operative ressurser. Gode ressurser kan fort bli overlesset med. Lite transparens.
Svar fra Toptemp avd. Oslo
19. mai 2025
Hei, og tusen takk for at du deler dine erfaringer. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss så en ærlig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever et godt miljø i avdelingene, at det er lett å få hjelp, og at kompetanse har fått økt fokus. Samtidig tar vi med oss det du har opplevd som "albuete". I år implementerer vi for eksempel en filosofi som blant annet kan redusere "albuing" ref . "siloing" som har oppstått litt de siste årene. Gjennom vår nye "Team of Teams" tilnærming for samhold, synergier og samarbeid på tvers. Vi ser i praksis at samarbeidet "på tvers" styrkes, og at "gamle siloer" redusert, og håper du i dag ser det samme - og over tid i stadig større grad:) Videre; dette du tar opp med "administrasjon versus operative ressurser" er det også blitt gjort mye med hit til i år, blant annet gjennom en rekke nyansettelser som styrker vår operative ressurssituasjon (noen har startet, andre starter nå fremover). Balansen i dag er derfor blitt klart bedre, og vi opplever at ressursbalansen er godt balansert nå. Samtidig er ressursbalansen noe vi kontinuerlig skal holde et høye med, som den bemanningsoperasjon vi er. Vi ønsker ellers å være en organisasjon der innsats og kapasitet blir møtt med støtte og realistiske forventninger. Dette med transparens er vi ellers veldig opptatt av. Her har det vært et potensial for å styrke dette, og det er ikke alltid så lett å få delt nok. I år har vi innført ukentlige Happy Monday!´s hvor alle er samlet for å feire seire hver uke, og samtidig synke på stort og smått som skjer den kommende uken. Vi har også minst 3 kick off´s i året, som vi bruker som arena for selskaps-bred involvering for styring av virksomheten med OKR mv. I tillegg har vi månedlig Town Hall´s hvor vi går igjennom rikets tilstand mm. Alt i alt er det derfor tilrettelagt mange arenaer og møtepunkter for å sikre god intern informasjonsflyt og alignment i vårt felles prosjekt i å bygge et "#AwesomePlace2Work":)
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Fantastisk arbeidsplass med gode muligheter!
11. apr. 2025
Flott sted og jobbe, Utrolig fine kontorlokaler og et sted at vokse. jeg opplever at man får mye frihet under ansvar og tatt på alvor.
Svar fra Toptemp
19. mai 2025
Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding! Det er flott å høre at du trives, liker kontorlokalene våre og opplever at dette er et sted du kan vokse. Vi blir også glade for å høre at du føler du får frihet under ansvar og blir tatt på alvor – det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vi jobber hele tiden med å gjøre arbeidsplassen enda bedre, og tilbakemeldinger som dette hjelper oss å forstå hva som fungerer godt.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Ryddig arbeidsplass med god oppfølging.
Toptemp avd. Oil&gas • 6. apr. 2025
Alltid ryddig og i orden, god oppfølgning ved fravær. Veldig enkelt lønnsmessig da de baserer seg på kundedata og ikke eget tilleggssystem.
Svar fra Toptemp avd. Oil&gas
23. mai 2025
Takk for at du tar deg tid til å gi en tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du opplever oss som ryddige og enkle å forholde deg til, og at oppfølgingen ved fravær fungerer godt.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
fin jobb
4. apr. 2025 (redigert 15. apr. 2025)
gode morsomme kolleger og har en fin leder. Hun gir meg mye støtte og vil alles beste
Svar fra Toptemp
20. mai 2025
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er veldig fint å høre at du opplever gode og morsomme kolleger, og at du føler deg støttet av lederen din. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele. Vi skal fortsette å jobbe for et trygt, inkluderende og positivt arbeidsmiljø for alle!
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Bra HR, men skjulte kostnader ved ansettelse.
Toptemp avd. Oil&gas • 2. apr. 2025
Et helt vanlig bemanningsbyrå, de følger tariffavtalen(Krav fra kunder)men ikke signert den. Bra HR avdeling, som stort sett hjelper deg om du trenger det.
Jobbintervju var bra, det som trekker ned er at de som regel tar en 'spansk en' og får deg til å betale nødvendige kurs før du signerer.
Fikk også høre under jobbintervju at vernesko ikke er endel av PPE, så de får minimale utgifter med din ansettelse.
Stor frihet om du jobber rotasjon! Opplever også at bedriften utvikler seg.
Svar fra Toptemp avd. Oil&gas
23. mai 2025
Hei, takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding Vi setter pris på at du trekker frem en god HR-avdeling og at du ser at vi er i utvikling – det er viktig for oss. Vi vil også presisere at Toptemp har tariffavtale med både Fellesforbundet og EL og IT Forbundet. Noen kurs er krav fra kunden før oppstart, men vi kan i noen tilfeller være behjelpelige med kostnadene. Vernesko er en del av PPE, og vi stiller med dette ved behov. Har du egne godkjente sko, er det helt greit å bruke dem.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Fleksibilitet sted med gode kollegaer.
Toptemp avd. Oslo • 20. mars 2025
Veldig fleksibelt miljø. Ungt og nytenkende. Kan kanskje bli litt FOR nytenkende fra toppledelsen til tider. Dette kan resultere at fokuset fra core business forsvinner litt, og det blir mye rapportering steder som en ikke ser helt poenget med. Det er et bonussystem fåtallet har opplevd at man får til, eller skjønner. Friske og fine lokaler, som er motiverende i seg selv. Åpent kontorlandskap. Kantine. Gode kollegaer som det er lett snakke med.
Svar fra Toptemp avd. Oslo
19. mai 2025
Hei, og tusen takk for din tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du opplever miljøet som fleksibelt, ungt og nytenkende – og at både lokaler, kollegaer og kantine bidrar positivt til arbeidshverdagen. Slike tilbakemeldinger betyr mye, og gir oss motivasjon til å bygge videre på det som fungerer. Samtidig har vi selv sett det du peker på som forbedringsområder. Per i dag er det du nevner med rapportering vesentlig forenklet, og det er nå også gjort en grundig jobb i å gjøre bonusmodellen enklere å forstå og gripbar. Vi forstår ellers at det tidvis kan ha blitt opplevd som at vi beveger oss litt langt i det nytenkende, og her det finnes det flere perspektiver. Vi er opptatt av å være langt fremme på metoder og teknologi, nettopp slik at kjernevirksomheten fortsetter å være fremragende også i fremtiden. Her må vi prøve å feile litt for å se hva som fungerer best, og da er feedback-loopen verdifull. Tusen takk for ditt engasjement i dette!

