Toptemp avd. Oil&gas
Org. 920 824 412
Bemanning og rekruttering
Vi har over 30 års erfaring med å matche kandidater med drømmejobben!

Totalvurdering 3,8
3,5
Arbeidsmiljø
3,0
Lønn og betingelser
4,0
Lederskap
3,5
Karrieremuligheter
5,0
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
100 %
av vurderingene er besvart
2 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Ryddig arbeidsplass med god oppfølging.
6. apr. 2025
Alltid ryddig og i orden, god oppfølgning ved fravær. Veldig enkelt lønnsmessig da de baserer seg på kundedata og ikke eget tilleggssystem.
Svar fra Toptemp avd. Oil&gas
23. mai 2025
Takk for at du tar deg tid til å gi en tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du opplever oss som ryddige og enkle å forholde deg til, og at oppfølgingen ved fravær fungerer godt.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Bra HR, men skjulte kostnader ved ansettelse.
2. apr. 2025
Et helt vanlig bemanningsbyrå, de følger tariffavtalen(Krav fra kunder)men ikke signert den. Bra HR avdeling, som stort sett hjelper deg om du trenger det.
Jobbintervju var bra, det som trekker ned er at de som regel tar en 'spansk en' og får deg til å betale nødvendige kurs før du signerer.
Fikk også høre under jobbintervju at vernesko ikke er endel av PPE, så de får minimale utgifter med din ansettelse.
Stor frihet om du jobber rotasjon! Opplever også at bedriften utvikler seg.
Svar fra Toptemp avd. Oil&gas
23. mai 2025
Hei, takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding Vi setter pris på at du trekker frem en god HR-avdeling og at du ser at vi er i utvikling – det er viktig for oss. Vi vil også presisere at Toptemp har tariffavtale med både Fellesforbundet og EL og IT Forbundet. Noen kurs er krav fra kunden før oppstart, men vi kan i noen tilfeller være behjelpelige med kostnadene. Vernesko er en del av PPE, og vi stiller med dette ved behov. Har du egne godkjente sko, er det helt greit å bruke dem.

