Toptemp avd. Oslo

Org. 987 587 806

Bemanning og rekruttering

Vi har over 30 års erfaring med å matche kandidater med drømmejobben!

Logo

Totalvurdering 3,8

4,3

Arbeidsmiljø

3,7

Lønn og betingelser

3,0

Lederskap

4,0

Karrieremuligheter

4,0

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

100 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

3 vurderinger

Rask jobbformidling med hjelpsomt personale!

15. apr. 2025

TopTemp fikk meg raskt inn i jobb i 2019. Dette var helt ypperlig etter studier. TopTemp var flink med å stille opp, samt imøtekommende når jeg ble tilbudt fast jobb hos kunde.

Jeg kan anbefale TopTemp til alle som ser etter nye muligheter. De som jobber der er veldig hyggelige og hjelpsomme!

Svar fra Toptemp avd. Oslo

20. mai 2025

Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!

Vi setter stor pris på dine gode ord, spesielt siden vi som bemannings- og rekrutteringsbyrå jobber hver dag for å hjelpe kandidater inn i riktig jobb. Det er ekstra hyggelig å høre at du opplevde prosessen som både rask, imøtekommende og støttende.

Vi ønsker deg masse lykke til videre i karrieren, og takk for at du anbefaler oss videre!

Godt miljø, men utfordringer med ledelse og administrasjon.

14. apr. 2025 (redigert 15. apr. 2025)

Godt miljø innen de ulike avdelingene, men kan fort bli albuete for å nå interne mål.

Enkelt å få svar og hjelp om man spør. Mer fokus på kompetanse enn tidligere.

Veldig tungt fokus på administrasjon og strategi, lite fokus på operative ressurser. Gode ressurser kan fort bli overlesset med. Lite transparens.

Svar fra Toptemp avd. Oslo

19. mai 2025

Hei, og tusen takk for at du deler dine erfaringer.

Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss så en ærlig tilbakemelding.

Det er godt å høre at du opplever et godt miljø i avdelingene, at det er lett å få hjelp, og at kompetanse har fått økt fokus.

Samtidig tar vi med oss det du har opplevd som "albuete". I år implementerer vi for eksempel en filosofi som blant annet kan redusere "albuing" ref . "siloing" som har oppstått litt de siste årene. Gjennom vår nye "Team of Teams" tilnærming for samhold, synergier og samarbeid på tvers. Vi ser i praksis at samarbeidet "på tvers" styrkes, og at "gamle siloer" redusert, og håper du i dag ser det samme - og over tid i stadig større grad:)

Videre; dette du tar opp med "administrasjon versus operative ressurser" er det også blitt gjort mye med hit til i år, blant annet gjennom en rekke nyansettelser som styrker vår operative ressurssituasjon (noen har startet, andre starter nå fremover). Balansen i dag er derfor blitt klart bedre, og vi opplever at ressursbalansen er godt balansert nå. Samtidig er ressursbalansen noe vi kontinuerlig skal holde et høye med, som den bemanningsoperasjon vi er. Vi ønsker ellers å være en organisasjon der innsats og kapasitet blir møtt med støtte og realistiske forventninger.

Dette med transparens er vi ellers veldig opptatt av. Her har det vært et potensial for å styrke dette, og det er ikke alltid så lett å få delt nok. I år har vi innført ukentlige Happy Monday!´s hvor alle er samlet for å feire seire hver uke, og samtidig synke på stort og smått som skjer den kommende uken. Vi har også minst 3 kick off´s i året, som vi bruker som arena for selskaps-bred involvering for styring av virksomheten med OKR mv. I tillegg har vi månedlig Town Hall´s hvor vi går igjennom rikets tilstand mm. Alt i alt er det derfor tilrettelagt mange arenaer og møtepunkter for å sikre god intern informasjonsflyt og alignment i vårt felles prosjekt i å bygge et "#AwesomePlace2Work":)

Fleksibilitet sted med gode kollegaer.

20. mars 2025

Veldig fleksibelt miljø. Ungt og nytenkende. Kan kanskje bli litt FOR nytenkende fra toppledelsen til tider. Dette kan resultere at fokuset fra core business forsvinner litt, og det blir mye rapportering steder som en ikke ser helt poenget med. Det er et bonussystem fåtallet har opplevd at man får til, eller skjønner. Friske og fine lokaler, som er motiverende i seg selv. Åpent kontorlandskap. Kantine. Gode kollegaer som det er lett snakke med.

Svar fra Toptemp avd. Oslo

19. mai 2025

Hei, og tusen takk for din tilbakemelding!

Det er veldig fint å høre at du opplever miljøet som fleksibelt, ungt og nytenkende – og at både lokaler, kollegaer og kantine bidrar positivt til arbeidshverdagen. Slike tilbakemeldinger betyr mye, og gir oss motivasjon til å bygge videre på det som fungerer.

Samtidig har vi selv sett det du peker på som forbedringsområder. Per i dag er det du nevner med rapportering vesentlig forenklet, og det er nå også gjort en grundig jobb i å gjøre bonusmodellen enklere å forstå og gripbar.

Vi forstår ellers at det tidvis kan ha blitt opplevd som at vi beveger oss litt langt i det nytenkende, og her det finnes det flere perspektiver. Vi er opptatt av å være langt fremme på metoder og teknologi, nettopp slik at kjernevirksomheten fortsetter å være fremragende også i fremtiden. Her må vi prøve å feile litt for å se hva som fungerer best, og da er feedback-loopen verdifull.

Tusen takk for ditt engasjement i dette!