Tv 2 avd. Bergen
Org: 973 144 960
Radio og kringkasting

Totalvurdering 3,2
4,3
Arbeidsmiljø
2,3
Lønn og betingelser
1,8
Lederskap
4,0
Karrieremuligheter
3,8
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
0 %
av vurderingene er besvart
4 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Drømmedag, men lav lønn og dårlig ledelse.
24. apr. 2025
En drøm å få jobbe hos TV 2 arbeidsmessig. Kule arbeidsoppgaver, gøy med en svært levende bransje, og kjempeflinke og gode kolleger. Bra muligheter for karrieremessig utvikling og å utfordre seg selv. En må dog trives med endring for å henge med.
Minuset er lønn, med følge av ledelse og HR. Lønn langt under bransjestandard. Mange blir værende av lojalitet for arbeidsplass og trivsel ellers, men finner seg i kjempelav lønn. Ledelse og HR driver her med kraftig manipulering og hersketeknikker så snart lønn nevnes (HR har nok lært opp ledelsen i dette), så det er en psykisk kamp om man skal orke å kjempe for det man fortjener. I tillegg ser en nå at de "på gulvet" forsvinner med nedbemanningsrundene, men det blir flere og flere ledere. Da blir det bare flere møter og "fjas", mindre faktisk arbeid utført.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
TV 2 er en fantastisk arbeidsplass for utviklere.
13. apr. 2025
Som utvikler er TV 2 en helt topp arbeidsplass. Masse frihet, kule løsninger og man får drive med innovasjon.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Bra team, kul plass, men lite lederstøtte. Lav lønn.
11. apr. 2025
Likte godt den gruppen jeg jobbet i, men jeg fikk lite støtte fra leder. Måtte liksom klare meg litt selv. Jeg tror det er et kult sted hvis du allerede er dyktig og trygg på deg selv. Ikke et sted for meg som var relativt fersk i arbeidslivet. Da jeg ble ansatt fikk jeg beskjed om at de holdt lønnen lav fordi de ikke ville at folk skulle jobbe der på grunn av lønnen, men pga motivasjon/lyst.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Gode kollegaer, men dårlig lønn og lederskap.
20. mars 2025
Gode kollegaer, dårlig lederskap, ingen mulighet for lønnsforhandlinger og ulik lønn for kvinner og menn. Fikk flere ganger beskjed om at «jeg hadde kommet inn i bedriften på et dårlig tidspunkt» og at lønna derfor var lav og tydeligvis måtte forbli lav. Gode muligheter for å jobbe seg «oppover» og få nye oppgaver, uten at lønna ble noe bedre av det.

