Tv 2 avd. Oslo
Org: 973 144 979
Radio og kringkasting

Totalvurdering 2,3
3,2
Arbeidsmiljø
2,2
Lønn og betingelser
1,8
Lederskap
2,2
Karrieremuligheter
2,0
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
0 %
av vurderingene er besvart
6 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Verdensklasse kolleger i en spennende bransje
27. mai 2025
Topp sted å jobbe, med veldig mange som er i verdensklasse innen sitt felt. TV 2 har alltid sett seg selv som en utfordrer, og det sitter i kulturen den dag i dag. Glimt i øyet, ærgjerrighet og et hint av galskap :D Lønna er så som så, men det gjelder hele bransjen.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Ujevn arbeidskultur og manglende oppfølging.
15. apr. 2025
Jeg vet at mange ELSKER å jobbe i TV 2 og jeg vet at mange stortrives med både leder, miljø og selve jobben. MEN..sånn er det dessverre ikke i alle avdelinger og det i seg selv er et problem i et selskap som snakker mye om at kultur er viktig..når man sier fra om noe skjer det lite. Særlig hvis man melder at en leder er et problem eller ikke er god nok. Det er lite vilje (eller kompetanse) hverken hos HR eller ledelsen til å ta tak i ting og ofte blir ansatte som har det tøft ikke fulgt opp.
I mange avdelinger er det få eller ingen karrieremuligheter og lønn er sjelden et tema man får anledning til å diskutere.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Ujevn arbeidsmiljø og lav lønn preger stedet.
12. apr. 2025
Om man er i riktig avdeling så kan man være heldig. Virker som mange avdelinger har det fint sammen, men foretrekker å være ganske lukket. Lønna er lav, bruken av midlertidige er høy, det er mye lufting, dårlig stemning etter nedbemanningen i 2023/24. noen av lederne virker som at de bare ble kastet inn. Ekstremt dårlig luft ved noen av arbeidsplassene, jobbet der i x år og gikk hver eneste dag fra jobb med vondt i hodet.
Anerkjenner ikke de ansattes fritid, mange jobber 6 dagers uke.
Øvre ledelse har ikke forståelse for journalistikk. Dårlig kommunikasjon innad i bransjen også. Maser om «TV 2-ånden». Tror ikke noen har følt på den på lenge.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Press og favorisering, men godt kollegialt miljø.
11. apr. 2025
Stort press på å levere og mellomledere som er mer opptatt av hvordan ditt arbeid reflekterer på dem selv enn å hjelpe deg videre. Inntrykk av at de forfremmer gode journalister uten å ta høyde for hvilke lederegenskaper de har. Tydelig favorisering. Ellers et veldig godt arbeidsmiljø blant kollegaer som er både støttende og sosialt.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Fryktkultur og dårlig ledelse
7. apr. 2025
En arbeidsplass jeg ser tilbake på med dårlige minner og er glad jeg ikke skal tilbake til. En ledelse som skaper usikkerhet og fryktkultur. Fra tidlig ansettelse ble det, av leder, tatt opp oppgaver som jeg gjorde feil, men som senere viste seg at leder selv hadde utført. Mønsteret var gjentagende, og leder kom aldri med beklagelse for dette. Videre ble man kontinuerlig overvåket ved at leder sjekker tilgjengelighet på Teams for å sjekke når og hvor lenge de ansatte tar pauser. Ikke opplevd, før eller siden, en arbeidsplass som har fått meg til å føle meg så liten og verdiløs.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Flott kollegialt miljø, men dårlig ledelse.
3. apr. 2025
Flotte kolleger, men inkompetent ledelse som konsekvent omorganiserer for å kvitte seg med medarbeidere som de ikke lenger vil ha. Medarbeiderskapet lider og de ansatte har liten eller ingen påvirkning på utvikling, prosesser og veldig mange avdelinger i TV 2 er preget av fryktkultur. Det har vært en veldig trist utvikling i organisasjonen, og jeg ville aldri jobbet der igjen. Lønn er konkurransedyktig mot bransjestandard, men det er store sprik innad i organisasjonen og store lønnsforskjeller mellom menn og kvinner med tilsvarende ansiennitet og kompetanse/ansvar.

