Universitetssykehuset Nord-norge Hf Sikkerhet Og Alderpsykiatri Tromsø

Org: 988 265 780

Helse og medisin

Logo

Totalvurdering 3,3

3,5

Arbeidsmiljø

3,5

Lønn og betingelser

3,5

Lederskap

3,0

Karrieremuligheter

3,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

2 vurderinger

Flott arbeidsmiljø, ikke veldig hektisk

4. des. 2025

Jobbet helgestilling hær en periode ved siden av studie. Veldig fin arbeidsplass, kjempebra arbeidsmiljø - en av de beste. Men som noen andre også har skrevet kan det forekomme 1 eller 2 som ikke er like imøtekommende. Ellers ikke noe sladder og slikt blandt de ansatte. Kan selvfølgelig være hektiske tider, avhengig av pasientene, men har ikke opplevd dårlig bemanning her og det er kjempebra for å beholde sin egen helse.

Har stortsett opplevd avdelingen som rolig og balansert.

Godt arbeidsmiljø, men nattevakter kan være problematiske.

3. apr. 2025

For det meste et utmerket arbeidsmiljø, med unntak av noen få ansatte som skaper usikkerhet for andre, særlig på nattevakter hvor de sover selv om det ikke er tillat. Dette er spesielt utrygt ettersom det er en arbeidsplass med risikotillegg. God ledelse, god lønn, ok balanse mellom jobb og fritid!

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.