Vestlandsheimen Mottakssenter
Tidligere Hero Magic Mottakssenter
•
Org. 929 930 037
Sykehjem og eldreomsorg
Logo mangler
Totalvurdering 1,4
1,0
Arbeidsmiljø
1,0
Lønn og betingelser
1,0
Lederskap
2,0
Karrieremuligheter
2,0
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
1 vurdering
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Giftig ledelse, baksnakking og lav lønn
28. jan. 2026
Vestlandsheimen mottakssenter er preget av et giftig miljø av giftige ledere. Mye utskiftning av ansatte. På tilrettelagt er det en del utskiftning, og om du ikke prater samme språk som de ansatte blir du utestengt.
Anbefales ikke. Dette er ene og alene på grunn av ledelsen, samtidig som det er altfor mange arbeidsoppgaver på altfor liten tid. Mye baksnakking og mye som foregår i kulissene. På facebookgruppen ser Hero Mottakene ut som verdens beste arbeidssted og det er fordi UDI skal tro det. Forferdelig dårlig betalt i tillegg.

