Vestlandsheimen Mottakssenter

Tidligere Hero Magic Mottakssenter

Org. 929 930 037

Sykehjem og eldreomsorg

Logo mangler

Totalvurdering 1,4

1,0

Arbeidsmiljø

1,0

Lønn og betingelser

1,0

Lederskap

2,0

Karrieremuligheter

2,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

1 vurdering

Giftig ledelse, baksnakking og lav lønn

28. jan. 2026

Vestlandsheimen mottakssenter er preget av et giftig miljø av giftige ledere. Mye utskiftning av ansatte. På tilrettelagt er det en del utskiftning, og om du ikke prater samme språk som de ansatte blir du utestengt.

Anbefales ikke. Dette er ene og alene på grunn av ledelsen, samtidig som det er altfor mange arbeidsoppgaver på altfor liten tid. Mye baksnakking og mye som foregår i kulissene. På facebookgruppen ser Hero Mottakene ut som verdens beste arbeidssted og det er fordi UDI skal tro det. Forferdelig dårlig betalt i tillegg.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.