Vianor
Org: 935 429 447
Plast og gummi
•
Butikk og detaljhandel
•
Reparasjon og service
Logo mangler
Totalvurdering 1,5
2,0
Arbeidsmiljø
1,3
Lønn og betingelser
1,8
Lederskap
1,0
Karrieremuligheter
1,5
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
4 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Utdatert utstyr og svake forsikringsordninger.
Vianor avd. Haugesund • 27. nov. 2025
Gammelt utstyr , dårlige ferieløsninger.
Elendige forsikringsordninger.
Ingen karriere muligheter
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig lederskap og arbeidsmiljø, ingen utvikling.
6. mai 2025
Desverre dårlig lederskap, dårlig lønn og arbeidsmiljø. Ingen mulighet for utvikling og «siling» av arbeid.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Lousy management and poor working conditions at Vianor.
Vianor avd. Bergen Kokstad • 23. apr. 2025
Where to start?
Lousy management from top management. Constantly changing department managers who have tried their best, but who disappeared when they couldn't stand top managment.
It seems like the one who is there now is just the right puppet to stand by. Poor people who have had to answer directly to management. I understand that they didn't bother to stand by for long. It's definitely not worth it for the salary Vianor pays employees. That includes the department managers I would think and us on the floor.
Poor pay conditions, miserable working hours, expected to work overtime without getting anything in return.
I don't recommend anyone, under any circumstances, to work for Vianor. Unless you want to work extremely long hours, get lousy payment and a buttload of negative feedback.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og null utviklingsmuligheter.
12. apr. 2025
«Utviklingsmuligheter» «konkurransedyktige betingelser» «bonusordning» Det er bare tull. Manglende ledelse, elendlig markedsføring og ansatte blir ikke sett. Det er 0 utviklingsmuligheter, kun et par kurs som er urelevante. Dårlig lønn, og ekstremt vanskelig å forhandle frem noe som er i nærheten av markedslønn. Anbefales ikke.

