Volvat Medisinske Senter

Org: 953 164 701

Helse og medisin

Logo mangler

Totalvurdering 1,7

1,8

Arbeidsmiljø

1,7

Lønn og betingelser

1,5

Lederskap

1,8

Karrieremuligheter

1,8

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

6 vurderinger

Dårlig ledelse skaper dårlig arbeidsmiljø og sykmeldinger.

Volvat Medisinske Senter Oslo - Majorstuen14. juni 2025

Utrolig dårlig ledelse og dårlig arbeidsmiljø. Ledelse som skal spare i alle retninger og bruke mellomledere til oppgaver som gjør at de ikke har mulighet til å være tilstedeværende eller ta vare på sine ansatte. Dette fører til at ansatte ikke føler seg sett, dårlig opplæring og lite fokus på heving av kompetanse. Konsekvensen er lav arbeidsmoral, hendelser som ikke burde skjedd pga for dårlig opplæring og lite kursing som til slutt fører til sykmeldinger.

Fryktbasert kultur og utfrysing av ansatte.

Volvat Medisinske Senter Administrasjon25. mai 2025

Fryktbasert kultur med utfrysing som metode for å flinke folk til å slutte. Tidligere var det et fint sted å jobbe med ledelsen på Storo bruker og kaster folk på et vis jeg ikke trodde var lov i Norge.

Fra fantastisk til bruk- og kast-kultur.

Volvat Medisinske Senter Oslo - Majorstuen13. mai 2025

Har gått fra å være en fantastisk arbeidsgiver til bruk- og kast-kultur. Nåværende ledelse får folk til å slutte i hopetall. Merkes godt at tidligere ledere kjent for god ledelse, etikk og gode holdninger slutter. Toppledelse ser ikke ut til å bry seg og varsler blir ikke tatt på alvor. Mangel på psykologisk trygghet og forutsigbarhet.

Positiv utvikling med muligheter for forbedring.

13. mai 2025

Volvat har de siste årene vært gjennom en spennende og imponerende utvikling. Jeg opplever at organisasjonen har tatt viktige grep for å møte fremtidens behov, blant annet gjennom betydelige investeringer i digitalisering for å effektivisere både pasientreiser og interne arbeidsprosesser. Tidligere kunne Volvat oppleves som noe toppstyrt, men jeg ser nå tydelige endringer i retning av mer åpenhet og involvering, noe jeg opplever som svært positivt. Selv om det fortsatt finnes forbedringspotensial, er det rom for dialog og utvikling – noe som gjør det motiverende å være en del av organisasjonen. Jeg kan trygt anbefale Volvat som en god, trygg og fremtidsrettet arbeidsplass.

Fryktkultur og forskjellsbehandling preger arbeidsplassen.

12. apr. 2025

Dette er ikke en arbeidsplass jeg ønsker å vende tilbake til. Det var betydelig forskjellsbehandling og et sted preget av fryktkultur. For personer med tydelige meninger kunne det være risikabelt å ytre seg – man risikerte å bli utsatt for utestengelse eller anklager om illojalitet. Ledere som faktisk stod for gode verdier, endte ofte opp med å bli presset ut eller forlater stillingene sine på eget initiativ.

Dårlig ledelse og manglende omsorg for ansatte.

Volvat Medisinske Senter Administrasjon11. apr. 2025

Utrolig dårlig ledelse og oppfølging av ansatte. Ansatte opplever å ikke bli hørt og karrieremuligheter er det veldig lite av. Men det mest urovekkende er hvordan de håndterer oppfølging av de sykemeldte. Dette er et privat helseforetak og man skulle tro at de faktisk tok vare på sine ansatte.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.