Aleris Helse

Org: 943 545 634

Helse og medisin

Logo

Totalvurdering 2,2

2,4

Arbeidsmiljø

2,6

Lønn og betingelser

1,8

Lederskap

1,8

Karrieremuligheter

2,4

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

5 vurderinger

Norges private flotte sykehus med utbrente ansatte og dårlig lønn

Aleris Stavanger5. mai 2026

Her er det favorisering, dårlig ledelse, dårlig arbeidsmiljø, underbemanning, og dårlig lønn. Arbeidsmengden er altfor høy, og sammen med dårlig arbeidsmiljø fører det til sykemeldinger, dårlig helse, det går utover familieliv og annet sosialt liv, og folk jobber seg rett og slett syke. De siste årene er det altfor mange som har sluttet, og ledelsen mener bare det har vært til det beste da de nok ikke passet inn på Aleris. Vi er flere som søker nye jobber, og har informert ledelsen om at vi gjør det da vi ikke orker mer, men det er ingen respons på det. Ledelsen forstår ikke at det må skje en endring, hva som må skje, og hva som ligger bak all sykefraværet. Når de har forstått det, så må de først og fremst begynne å ta vare på sine ansatte. Norges største private sykehus, fint og flott utad, mens inne i kjernen der det er oss ansatte som får alt til å gå rundt, der kan vi bare ha det så godt - så lenge driften går rundt og millionene kommer inn.

God arbeidsplass med flott miljø

Aleris Drammen26. apr. 2026

Er fornøyd. God arbeidsplass og godt arbeidsmiljø.

Potensial, men trenger bedre ledelse og kommunikasjon.

7. okt. 2025

Greie arbeidsoppgaver og lønn, men arbeidsplassen preges av detaljstyring, dårlig planlegging og svak kommunikasjon. Endringer kommer brått, og ekstra innsats blir sjelden verdsatt. Ansatte blir vurdert på telefonsamtaler, noe som skaper unødvendig press. Arbeidsplassen har potensial, men ledelsen bør ta tak i struktur, kommunikasjon og anerkjennelse for å få det beste ut av folk.

Fryktbasert ledelse og lite tillit til ansatte.

Aleris Frogner13. juni 2025

Fryktbasert ledelse. Lite tillit til medarbeideres kompetanse. Micromanagement/mikroledelse fra toppledelsen. Ingen frihet til å ta egne avgjørelser

Dårlig lederskap og karrieremuligheter.

10. apr. 2025

Ville ikke søkt jobb her på nytt grunnet dårlig arbeidsmiljø, lederskap og manglende karrieremuligheter.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.