Anicura

Org: 911 627 604

Dyrlege og veterinær

Jordbruk og landbruk

Logo mangler

Totalvurdering 2,0

2,7

Arbeidsmiljø

1,7

Lønn og betingelser

1,3

Lederskap

2,3

Karrieremuligheter

2,0

Work-life balance

Har du søkt jobb her?

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

3 vurderinger

Dårlig ledelse og overarbeidede ansatte.

Anicura Dyresykehus Oslo17. nov. 2025

Anbefaler veterinærer og dyrepleiere å styre unna denne bedriften som arbeidsgiver. overtid i fleng, ingen lojalitet eller support fra inkompetent ledelse. Ledelsen bryr seg kun om penger; ikke dyrene eller de ansatte. Dyrene behandles bra kun pga dedikert personale som strekker seg altfor langt.

Hardt arbeid, lite verdsatt, dårlig lønn.

Anicura Dyresykehus Oslo4. juli 2025

Miljø for å jobbe hardt og mye. Kolleger som i stor grad stiller opp for hverandre. Generelt fine og hardtarbeidende ansatte. Dessverre blir ansatte lite verdsatt og bedriften er også blant de aller dårligste på lønn i denne bransjen. Hadde sjelden tid til å spise/gå på do i arbeidstiden, jobbet i gjennomsnitt 1-2 timer overtid daglig. Også opplevd at ansatte blir bedt om å komme på jobb seøvom de har feber.

Flott klinikk, mye potensiale

Anicura Dyreklinikk Drammen6. juni 2025

Flott, stor og velutstyrt klinikk, masse potensiale. Variert arbeidshverdag, mye ulike kasuser og en del akutt pasienter. Fantastiske og dyktige kollegaer, bredt spekter på kunnskap og kursing. Konkurransedyktig lønn, tariffbundet, men mindre økning i sentrale oppgjør. Dessverre permitteringer og oppsigelser i Anicura som påvirker arbeidsforholdet.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.