Anicura
Org: 911 627 604
Dyrlege og veterinær
•
Jordbruk og landbruk
Logo mangler
Totalvurdering 2,0
2,7
Arbeidsmiljø
1,7
Lønn og betingelser
1,3
Lederskap
2,3
Karrieremuligheter
2,0
Work-life balance
Har du søkt jobb her?
0 %
av vurderingene er besvart
3 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Dårlig ledelse og overarbeidede ansatte.
Anicura Dyresykehus Oslo • 17. nov. 2025
Anbefaler veterinærer og dyrepleiere å styre unna denne bedriften som arbeidsgiver. overtid i fleng, ingen lojalitet eller support fra inkompetent ledelse. Ledelsen bryr seg kun om penger; ikke dyrene eller de ansatte. Dyrene behandles bra kun pga dedikert personale som strekker seg altfor langt.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Hardt arbeid, lite verdsatt, dårlig lønn.
Anicura Dyresykehus Oslo • 4. juli 2025
Miljø for å jobbe hardt og mye. Kolleger som i stor grad stiller opp for hverandre. Generelt fine og hardtarbeidende ansatte. Dessverre blir ansatte lite verdsatt og bedriften er også blant de aller dårligste på lønn i denne bransjen. Hadde sjelden tid til å spise/gå på do i arbeidstiden, jobbet i gjennomsnitt 1-2 timer overtid daglig. Også opplevd at ansatte blir bedt om å komme på jobb seøvom de har feber.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Flott klinikk, mye potensiale
Anicura Dyreklinikk Drammen • 6. juni 2025
Flott, stor og velutstyrt klinikk, masse potensiale. Variert arbeidshverdag, mye ulike kasuser og en del akutt pasienter. Fantastiske og dyktige kollegaer, bredt spekter på kunnskap og kursing. Konkurransedyktig lønn, tariffbundet, men mindre økning i sentrale oppgjør. Dessverre permitteringer og oppsigelser i Anicura som påvirker arbeidsforholdet.

