Bakehuset

Org: 914 183 332

Mat og næringsmiddel

Logo mangler

Totalvurdering 3,1

3,3

Arbeidsmiljø

3,2

Lønn og betingelser

2,7

Lederskap

3,7

Karrieremuligheter

2,5

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

6 vurderinger

Bakehuset avd. Heba

Bakehuset avd. Heba18. mars 2026

Bakehuset avdeling HEBA kan være en interessant arbeidsplass, men er dessverre preget av et høyt arbeidstempo og varierende kvalitet i ledelsen. Det finnes enkelte dyktige ledere, men det samlede inntrykket er at ledelsen har betydelig forbedringspotensial.

Arbeidsmiljøet oppleves til tider som utfordrende. Det forekommer baksnakking av ansatte, og mange opplever å ikke bli tilstrekkelig verdsatt. Feil blir ofte håndtert på en lite konstriv måte, noe som kan påvirke trivselen negativt.

Lønnsnivået ved Bakehuset HEBA ligger også under det som er vanlig i næringsmiddelindustrien.

Bedriftens uttalte verdier og kultur ser i liten grad ut til å bli etterlevd i praksis, særlig i ledelsen. Det oppleves som en tydelig ovenfra-og-ned-holdning, noe som kan skape avstand mellom ledelse og ansatte.

Arbeidsplassen kan passe for deg som ønsker rask utvikling av faglig kompetanse og en stabil jobb, men det må påregnes lavere lønnsbetingelser og et krevende arbeidsmiljø, der du som person er lite verdsatt.

Engasjerte medarbeidere og inkluderende lederstil.

Bakehuset avd. Heba11. des. 2025

Bakehuset avd. Heba er en trygg og inkluderende arbeidsplass med godt arbeidsmiljø, høyt faglig engasjement og fokus på samarbeid. Her jobber dyktige medarbeidere som tar ansvar, støtter hverandre og bidrar til et trivelig og effektivt produksjonsmiljø.

Bakerisjefen/dagliglederen er både dyktig og engasjert, og bidrar med humor og godt humør i hverdagen. Med solid faglig kompetanse og en inkluderende lederstil skaper han et arbeidsmiljø der folk trives og føler seg sett.

Gode kollegaer, men svak leiing.

Bakehuset avd. Hovedkontor8. okt. 2025

Kontorlokale: 6/10

Kollegaer: 10/10

Leiing: 3/10

Løn: 8/10

Var tilsett på hovudkontoret i eit par-tre år.

Dårlig arbeidsmiljø preget av ukultur og baksnakking.

Bakehuset avd. Bryne28. juni 2025

Arbeidsmiljøet ved Bakehuset preges dessverre av en ukultur som både ansatte og ledelse bidrar til. Baksnakking, bruk av hersketeknikker og generelt dårlig behandling av kolleger skjer hyppig, ofte rett etter at en person har forlatt rommet. Dette skaper en utrygg og lite inkluderende arbeidshverdag. Sykefraværet er høyt, og det er nærliggende å knytte dette til det dårlige arbeidsmiljøet. Til tross for at dette er kjent for ledelsen, tas det ikke nødvendige grep, snarere oppleves det som at ledelsen selv deltar i problemet. Et sunt arbeidsmiljø krever trygghet, respekt og åpenhet, noe som dessverre i stor grad mangler her.

Hyggelige kollegaer, men dårlig lederskap.

Bakehuset avd. Martens2. apr. 2025

Hyggelige kollegaer og gode lønnsbetingelser. Lederskapet er dårlig pga mangel på vaktlister, krav om vakter utenfor stillingsprosenten og følger ikke ferieloven. Blir kjeftet på om man ikke jobber mer enn det som står i stillingsbeskrivelsen.

Fantastisk arbeidsmiljø og god opplæring!

9. mars 2025

Jeg jobbet på Hovedkontoret i Bakehuset i 2018/2019, og selv om det begynner å bli en del år siden sitter jeg bare igjen med gode minner derifra. Jeg fikk utrolig bra opplæring fra en sjef som var kjempetålmodig med en nyutdanna masterstudent, og arbeidsmiljøet der var kjempebra! Høyt under taket og veldig nedpå. Jeg opplevde at kollegaers lønnsforhandlinger ble hørt og at man som nyutdannet/lite erfaring ble passet godt på. Jeg har bare gode minner fra min tid her.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.