Elis Norge

Org: 930 151 246

Frisør og skjønnhet

Utleie og leasing

Logo

Totalvurdering 3,1

3,1

Arbeidsmiljø

3,2

Lønn og betingelser

3,1

Lederskap

2,9

Karrieremuligheter

3,2

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

14 vurderinger

Elis Norge Hovedkontoret

Elis Norge Hovedkontoret23. mars 2026

Masse arbeidsoppgaver som skal gjøres, og jo mer engasjert man er desto mer spennende blir det. For min del har det vært mulig å få oppgaver som passer til stillingen, og jeg har kunnet utvikle meg videre på hovedkontoret.

Det er hyggelige kollegaer og man trenger aldri å avtale å spise lunsj med noen, alle er inkluderende, nysgjerrige og åpne.

Morsom arbeidsplass med kjekke kollegaer og varierte dager!

Elis Norge avd. Sandnes26. aug. 2025

Her er det mye humor og latter hver eneste dag på jobb!

Det er utrolig kjekke folk som jobber i de forskjellige avdelingene og ingen dager her er like. Man blir informert allerede på jobbintervjuet at selve jobben i produksjonen er fysisk tung, så her vet alle hva de går til hvis de takker ja til tilbudet.

Arbeidstiden er fra 07-15 (kl 08-16 for kundeservice), noe som får deg til å føle at du har hele dagen igjen til å kunne gjøre akkurat det du vil.

Lønnsnivået er usedvanlig høyt, hvor vi i tillegg får et par firmafester i løpet av året og muligheten til å delta i bowlingkonkurranse i Oslo mot de andre avdelingene i Norge. Konklusjonen er at vi får mange goder her, til tross for at jobben innebærer hardt arbeid.

Godkjent og låst av Jobbi

Dårlig ledelse og umenneskelig press på ansatte.

Elis Norge Hovedkontoret3. juli 2025

Forferdelig dårlig toppledelse som gjør dagene vanskelig. De tar avgjørelser basert på deres eget beste. Ingen tenker på kunden som er det man lever av. De ansatte har et umenneskelig press hver eneste dag. Ingen forståelse fra ledelsen side. Bedriften er ikke det samme som for et par år siden. Noen i ledergruppa må bort. Vi trenger friskt blod i gruppa. Som kan lede slik en leder skal!! Vil ikke anbefale Elis som arbeidsplass. Dårlig betalt når man tenker på hvilket ansvar man sitter med!!

Hyggelig kolleger

Elis Norge avd. Skien9. juni 2025

Bra arbeidsplasse hyggelig kolleger😊❤️ open for muligheter.fks fagbrev, læring plass.

Krevende arbeidsmiljø.

Elis Norge Hovedkontoret30. mai 2025 (redigert 4. aug. 2025)

Ledelsen bidrar i liten grad til å skape en inkluderende og støttende kultur, særlig for nyansatte. Det er blant annet begrenset opplæring og lite rom for å stille spørsmål.

Jeg synes også at arbeidsmiljøet er preget av konkurransementalitet, der det er viktigere å fremheve egne prestasjoner enn å samarbeide og støtte kolleger. Dette bidrar til en kultur med «spisse albuer» og et sterkt fokus på individuell fremgang, til tider på bekostning av fellesskapet. Arbeidsmengden er i perioder veldig krevende, noe som gjør det ekstra viktig med godt samarbeid.

Jeg mener det er behov for en tydeligere strategi for lederutvikling i bedriften.

Helse nedprioritert, høyt sykefravær og overtid.

Elis Norge avd. Sandnes26. mai 2025 (redigert 2. juni 2025)

Penger fremfor helse. Her betyr inntjening mye mer enn helsen til ansatte sky høyt sykefravær. Overarbeidet og sinnsyke tidsfrister. Påtvunget overtid. Arbeids mengden er så stor at skal de erstatte en sykdom må 2 stk inn på samme manns oppgave. fremdeles mener de vi ikke har for mye å gjøre. får kjeft og sure ledere om man ikke klarer å jobbe seg ihjel.

eneste fordelen med jobben her er lønnen.  men lønnen er ikke verdt alt man må slite seg gjennom.

Elis Norge avd. Sandnes

Elis Norge avd. Sandnes20. mai 2025

Jobben kan være tung og travel, men takket være gode kolleger og godt arbeidsmiljø som gjør dagen lettere.

Elis Norge avd. Sandnes

Elis Norge avd. Sandnes17. mai 2025

Veldig kompetent ledelse og hyggelig arbeidsmiljø

Gode forhold, men høy arbeidsbelastning.

Elis Norge avd. Trondheim29. apr. 2025

Jeg opplevde generelt gode arbeidsforhold hos Elis Trondheim sammenlignet med lignende aktører i bransjen. De la til rette for en bedre arbeidshverdag med solide kjøretøy og utstyr som gjorde jobben mindre belastende for kroppen, selv om det fortsatt er fysisk tungt arbeid.

Arbeidsmiljøet var preget av stort sett hyggelige kollegaer, og ledelsen la vekt på sosiale arrangementer, noe som bidro positivt til trivselen. En utfordring var mengden arbeid på hver rute. Som sjåfør kunne arbeidsmengden på enkelte ruter vært fordelt på flere ansatte for å redusere belastningen. Selv om vi hadde mulighet til å gi innspill, opplevdes det ofte som om tilbakemeldingene ikke førte til konkrete endringer, da “slik er det bare” ofte ble svaret.

Alt i alt en arbeidsplass med gode fasiliteter og et trivelig miljø, men hvor forbedringer i arbeidsbelastningen kunne gjort en stor forskjell for de ansatte.

Hektisk arbeidsmiljø med utilstrekkelig bemanning.

Elis Norge avd. Bergen27. apr. 2025

Hektiskt, tungt arbeid med for få ansatte. Får arbeidshjelp fra nav o.l. som er der fra 3-6 mnd. Etter kontrakten deres går ut så sier ledelsen at vi ikke trenger ansatte og ikke kan ansette dem, for å så få inn en ny på arbeidstrening.