Musti Dyreelskeren

Org: 992 583 649

|

Detaljhandel

Logo mangler

1 vurdering

Dårlig kommunikasjon og lite støtte. Trivdes i jobben, men følte meg ikke ivaretatt.

Musti Dyreelskeren2. apr. 2025

Min erfaring med Musti Norge var i stor grad preget av dårlig kommunikasjon og manglende struktur. Jeg opplevde stadig endringer i stillingsprosent, vakter og arbeidsoppgaver uten god dialog eller forvarsel. Det var lite forutsigbarhet i arbeidshverdagen, og jeg ble ofte satt opp på vakter i både salong og butikk samtidig, uten å ha blitt spurt. Jeg ble kastet mellom avdelinger, og det virket som det ikke fantes en klar plan eller oversikt. Opplæringen jeg fikk var utilstrekkelig, og jeg ble satt til å jobbe selvstendig før jeg følte meg trygg. Det var vanskelig å få støtte eller veiledning når man trengte det, og det ble forventet at man alltid skulle være fleksibel – uten at dette gikk begge veier. Da jeg ble sykemeldt, forsøkte jeg å varsle på en ryddig måte, men opplevde å bli møtt med en advarsel for noe jeg i ettertid kunne bevise ikke stemte. Ved avslutning tok det lang tid å få sluttattest, og hele prosessen bar preg av manglende oversikt og profesjonalitet. Jeg trivdes med selve jobben og kundene, men opplevde arbeidsmiljøet og ledelsen som lite støttende og uforutsigbar. Det ga liten trygghet i arbeidshverdagen og bidro til at jeg valgte å avslutte arbeidsforholdet. Det eneste som holdt meg i musti var kollegaene mine, de viste godt hvordan ting fungerte og forsto min misnøye

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar cirka 3 minutter og 14 sekunder.