Nav Vest-viken

Org: 974 237 059

Offentlig sektor

Logo

Totalvurdering 3,3

4,1

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

3,1

Lederskap

2,9

Karrieremuligheter

3,4

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

8 vurderinger

Supert miljø, men rot i struktur og fravær

Nav Asker8. jan. 2026

Miljøet i er het supert. Folk bryr seg om hverandre. Her er det alle aldere og godt mangfold. Alle kan finne en work-bestie her. Hyggelige kolleger med lave skuldre.

Kunne vært litt bedre faglig struktur. Dette flyter litt/skurer og går. Elendig fraværs sikring, og lite system, men kompetente ledere og kolleger hjelper hverandre. En god arbeidsplass hvor man blir tatt i mot som man er og kan komme som man er.

Gode kolleger, men svak ledelse og organisering.

Nav Drammen27. sep. 2025

Arbeidsplass med utrolig mange fine folk! Overraskende gode lønnsvilkår og forståelse for å skille jobb og privat. Dessverre opplever jeg organiseringen og ledelsen av arbeidet som svak. Det gjør at man får store forskjeller i arbeidsbelastning og uklare strukturer som ikke fungerer.

Bra arbeidsmiljø, men dårlig lønn og ledelse.

Nav Lier6. juni 2025

Arbeidsmiljøet er bra. Mange flotte kolleger.

Ikke konkurransedyktig lønn. Heller ikke en lønn som gjenspeiler arbeidsmengde.

Ledelsen forventer at man gjør mer for mindre. Det er også «trynefaktor», som er merkbart på hvordan man blir behandlet som ansatt.

Karrieremuligheter er bare mulig hvis man er likt. Ellers så finnes det ingen midler for utvikling.

Work-life balance er bare hvis du klarer å styre det selv, og ikke tar på deg noe ekstra.

En del som ikke får kontrakt videre etter vikariater, og en del som slutter på grunn av arbeidsmengde, ledelse, lønn. Litt gjennomtrekk.

Fleksibel arbeidsplass med støttende kolleger.

Nav Bærum17. apr. 2025

God arbeidsplass med mye autonomi og fleksibilitet. Mulighet for hjemmekontor.

Godt arbeidsmiljø med støttende kolleger. Til tider høyt arbeidspress og krevende brukeroppfølging. God beliggenhet nærme buss og togstasjon. Ingen gratis parkering og gamle lokaler.

Lønnen er helt ok. Ligger på rundt 600.000 + -

Ledelsen favoriserer enkelte ansatte.

Nav Ringerike12. apr. 2025

En spennende arbeidsplass som dessverre har en ledelse som i stor grad favoriserer enkelte medarbeidere.

Inkluderende arbeidsplass med dyktig leder!

Nav Ringerike9. apr. 2025

Et godt og inkluderende arbeidsplass med en utrolig dyktig toppleder!

En inkluderende og utviklende arbeidsgiver

Nav Ringerike8. apr. 2025

En stor arbeidsgiver med mange fagområder, men med godt samarbeid mellom avdelingene.

Flott arbeidsmiljø med gratis parkering!

Nav Lier22. mars 2025

Flott arbeidsmiljø, noe slitte kontorer men velfungerende og det er gratis parkering.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.