Norsea Logistics

Org: 912 871 061

Lager og logistikk

Logo mangler

Totalvurdering 3,0

3,7

Arbeidsmiljø

3,0

Lønn og betingelser

2,5

Lederskap

3,2

Karrieremuligheter

2,9

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

0 %

av vurderingene er besvart

13 vurderinger

Norsea Logistics avd. Norsea Logistics Dusavik

Norsea Logistics avd. Norsea Logistics Dusavik5. mai 2026

Veldig god kultur. Kjekt på jobb. Kjekke arbeidsoppgaver.

Kjekke kollegaer på god arbeidsplass

4. mai 2026

Veldig god arbeidsplass.

Kjekke kollegaer.

Det eneste de lederne passer på er lederne dem selv.

Norsea Logistics avd. Norsea Logistics Dusavik21. feb. 2026

Det eneste de lederne passer på er lederne dem selv. Veldig dårlig kommunikasjon med arbeiderne.

Konstante problemer med gamle maskiner og utstyr.

Svært dårlig / ingen opplæring for de nye ansatte.

Fra topp til bunn: gode kollegaer, dårlig ledelse.

Norsea Logistics avd. Norsea Logistics Dusavik30. apr. 2025

Ansatt i flere år og innom flere avdelinger.

Da jeg startet var dette en av de beste bedriftene jeg har jobbet for noen gang, jeg følte meg hørt, sett og ledelsen forstod at balansen mellom jobb/fritid var viktig.

Slik er det dessverre ikke lengre, nå blir man lurt inn i vaktordninger som de kan endre på når som helst. Får ingen stillingsbeskrivelse ved å bytte stilling slik at arbeidsmengden og oppgaver bare øker og øker, uten forståelse om at man har en travel hverdag fra før.

Det som har holdt meg gjenværende i bedriften de siste årene er kjempe kjekke kollegaer, greie betingelser og helt OK lønn.

Positiv opplevelse med ledelse og arbeidsmiljø.

Norsea Logistics avd. Norsea Logistics Dusavik22. apr. 2025

Har vært ansatt i ca 1 år, og har vært over hele linjen positiv til arbeidsgiver. Det går mye rykter om dårlig ledelse, men har ikke opplevd dette selv. Kunne ikke vært mer fornøyd med mine nærmeste ledere, det lyttes og forsøkes å utbedre eventuelle forslag til forbedring.

Ikke alt kan løses på dagen, men og mange er travle, det igjen fører til at kolleger gjerne ikke hører seg hørt/sett, men hvis en fremtrer saklig og gjerne kommer med en påminnelse har jeg personlig ikke hatt noen dårlige erfaringer så langt.

Har allerede vokst i bedriften, gjør min innsats og føler at jeg får igjen for det. Gode tilbakemeldinger fra kolleger dersom jobben jeg gjør er god eller dårlig, hvilket fører til godt arbeidsmiljø.

Det er til tider svært travelt på basen, og work-life balance faller litt, blir ofte flere timer på jobb enn hjemme ila en dag, men sånn er det vel de fleste plasser.

Godkjent og låst av Jobbi

Inkompetente ledere preger arbeidsmiljøet.

Norsea Logistics avd. Norsea Logistics Dusavik21. apr. 2025

Sterk preget av inkompetente faglig svake ledere og HR.

Svakt lederskap skaper uro og usikkerhet.

Norsea Logistics avd. Norsea Logistics Dusavik17. apr. 2025

Ledelse og organisering:

Det oppleves som svakt lederskap, med manglende tillit til ansatte i den operative driften. Endringer og nye initiativer iverksettes ofte uten tilstrekkelig forankring hos de som jobber tett på den daglige driften, noe som bidrar til en opplevelse av uro og manglende struktur. Dette fører til hyppige omstillinger og ansettelsesprosesser som i enkelte tilfeller trekkes tilbake.

Kompetanseutvikling:

Virksomheten tilbyr gode muligheter for faglig påfyll, kurs og videreutvikling, noe som verdsettes av ansatte.

Rekrutteringsprosess:

Ansettelsesprosessen, særlig for stillinger på høyere nivå, kan oppleves som tungvint og omfattende, med blant annet IQ-tester og flere runder.

Trivelig arbeidsmiljø med utviklingsmuligheter.

Norsea Logistics avd. Tananger12. apr. 2025

Har jobbet på basen i Tananger i mange år og kan anbefale Norsea på det varmeste. Kjekke kollegaer gjør det trivelig å komme på jobb. Gode muligheter for utvikling for de som vil jobbe innen logistikk. Greie velferds og lønnsbetingelser.

Godt miljø, men begrensede karrieremuligheter.

Norsea Logistics avd. Norsea Logistics Dusavik9. apr. 2025

Jeg jobbet i NorSea i nesten 10 år og har mye å takke bedriften for. Jeg lærte utrolig mye i løpet av tiden min der, og det var et veldig godt arbeidsmiljø blant kollegaene på gulvet – støttende, kompetente og hyggelige folk.

Samtidig opplevde jeg utfordringer når det kom til muligheter for videre utvikling. Til tross for både utdanning og lang erfaring i bedriften, ble jeg forbigått ved flere interne søknader. Flere av oss opplevde at personer uten nødvendige kvalifikasjoner eller ledererfaring ble forfremmet, noe som førte til at flere dyktige ansatte valgte å slutte i løpet av kort tid.

Lønnen følger stort sett en matrise, så det er lite rom for individuell forhandling. Likevel – hadde det ikke vært for erfaringen og kunnskapen jeg fikk hos NorSea, hadde jeg ikke vært der jeg er i dag.

Utfordrende arbeidsmiljø med svekket tillit.

Norsea Logistics avd. Norsea Logistics Dusavik7. apr. 2025

Opplever økende utfordringer i arbeidshverdagen. Det har blitt mye detaljstyring, og fokuset ser ofte ut til å ligge mer på hva andre gjør enn på eget ansvar. Det skaper en anspent stemning og gjør det vanskelig å jobbe i fred.

Tillit til ledelsen er svekket, og HR fremstår som lite samkjørt med både kommunikasjon og praksis. Når man forsøker å gjøre sitt beste, men opplever at individuelle behov og innsats ikke blir møtt med forståelse, blir det tungt i lengden. Ønsker mest av alt et mer støttende og tillitsbasert arbeidsmiljø.

Halloooooo?

Jobber det noen her, eller? Ingen har gjort krav på denne siden. Det tar bare noen få tastetrykk.