Ramudden Norge
Org: 913 798 317
Utleie og leasing
•
Bemanning og rekruttering
Logo mangler
Totalvurdering 2,0
3,5
Arbeidsmiljø
2,5
Lønn og betingelser
1,0
Lederskap
1,5
Karrieremuligheter
1,5
Work-life balance
Jobbsøkere erfarer:
1.
2.
3.
0 %
av vurderingene er besvart
2 vurderinger
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Styr unna med mindre du finner deg i dårlig ledelse og har lite forpliktelser
Ramudden Norge avd. Trøndelag Sør • 13. jan. 2026
Helt grei plass hvis du er ung uten økonomiske forpliktelser. Helt greie lønnsatser i forhold til andre arbeidsplasser som krever lite kompetanse, eksisterer dessverre ikke bonusordninger og det var få/ingen goder ved å jobbe der. Fine lokaler og godt arbeidsmiljø blandt de på gulvet, noe som gjør at noen få holder ut der over tid. Dessverre slutter det positive å si om plassen her.
Ledelsen lokalt har alt for nære relasjoner til at avdelinga er et sunt sted å jobbe. Gjør det ekstremt vanskelig med et hyggelig samarbeid eller å komme med konstruktiv kritikk, da man som regel ender opp med å få advarsel eller kjeft tilbake, da ledelsen i følge de selv aldri gjør feil. Frekkheter og usakligheter forekommer dessverre ofte, og var et så stort problem at flere sluttet på grunn av det når jeg var der.
Karrieremulighetene er ikke særlig store. Da jeg jobbet der var de fleste ansatt på lave prosenter med tvilsomme gjennomsnittsberegningskontrakter som er i firmaets favør, enda flere arbeidet over 100% i løpet av året. Å få 100% fast virket ikke realistisk i det heletatt. Arbeidsoppgavene blir dessverre delt inn ut i fra hvor stor og sterk ledelsen ser på deg som, så å rykke opp til annet arbeid kan være vanskelig. Står man på så kan man jobbe seg opp til teamleder som gir et lite tillegg på timeslønna, ellers så er det ikke noen gode muligheter med mindre man finner seg i mye rart i en årrekke.
Work-life balansen i firmaet opplevdes svært dårlig av alle de jeg pratet med som jobbet ute. Man jobber til alle døgnets tider og man må for all del ikke forvente å ha en fin døgnrytme i gjennom uka. Her må man oppleve å endre den to til tre ganger i løpet av uka. I tillegg så hendte det ofte at vaktene for uka ikke ble satt opp før søndag ettermiddag/kveld, så liker du å ha muligheten til å planlegge fritida di så er ikke dette plassen for deg.
Alt i alt, klarer du å overse/overleve med alt det dårlige og har lite forpliktelser så er det en grei plass for deg.
Arbeidsmiljø
Lønn og betingelser
Lederskap
Karrieremuligheter
Work-life balance
Flott arbeidsmiljø, men uforutsigbar arbeidstid, lønn og betingelser ikke å skryte av.
Ramudden Norge avd. Møre • 28. des. 2025
Kjempe flott abreidsmiljø mellom arbeidskollegaer. Lønn er OK men ikke å skryte av. Betingelser Ikke å skryte av. Lokalledelsen har delt ansvar mellom to avdelinger så er i lengre perioder vekkreist. Karrieremuligheter er lave men muligheter oppstår. F.eks teamleder. Work-Life er dårlig da det er mye natt, dag og kveld som kan oppstå samme uke, ikke ofte man kan planlegge ukene da arbeid skjer i siste liten.

