Nor-log

Org: 916 407 157

Transport og sjøfart

Lager og logistikk

Logo

Totalvurdering 2,7

3,0

Arbeidsmiljø

2,8

Lønn og betingelser

2,7

Lederskap

2,5

Karrieremuligheter

2,7

Work-life balance

Jobbsøkere erfarer:

1.

2.

3.

58 %

av vurderingene er besvart

Topp fordeler

Gi dine stemmer

12 vurderinger

Hektisk men givende med rom for utvikling og vekst

Nor-log avd. Gardermoen B6 Og B124. mai 2026

Jeg har vært her i en liten stund nå og opplever arbeidsplassen min som en hektisk, men givende arbeidsplass. Gode kolleger, gode ledere og gode støttespillere rundt meg ved avdelingen. Her vil du alltid bli møtt med et smil.

Det er rom for feil og utvikling, og jeg føler at mine tilbakemeldinger spiller en rolle. Det er ikke mange "metere" å gå til toppen. God informasjonsflyt ved selve avdelingen, men kunne vært bedre overordnet.

Alt i alt er dette en god arbeidsplass med store muligheter for de ambisiøse.

Støttende kolleger og gode arbeidsforhold!

Nor-log avd. Harstad28. des. 2025

En fantastisk gjeng på kontoret som gir sitt aller beste for at vi sjåfører skal ha gode arbeidsdager. Aldri noe press eller stress i forhold til kjøring og tidsbruk - som igjen gir meg som sjåfør en behagelig/trygg kjørestil. 🚛💨

De på kjørekontoret er medmennesker og kollegaer. Jeg føler meg sett og hørt fra de, men også fra andre sjåfører.

De legger til rette for fritid, vi har bra lønn, og bra utstyr. Gode dekk og fine ordninger!

Alt i alt, en veldig bra arbeidsplass!

Jeg har en fantastisk leder og jeg trives godt i hverdagen.

Nor-log avd. Gardermoen B6 Og B1222. des. 2025

Jeg sitter til daglig på Gardermoen og jeg stortrives. Lederen min er fantastisk, og det samme er kollegaene mine. Vi er et lite team, men jobber tett med resten av de ansatte.

Arbeidsoppgavene mine er varierte og trives med ansvaret i rollen min. Her er det muligheter for å utvikle seg, og arbeidsgiveren legger til rette for det.

Det er høy grad av tillit og rom for selvstendighet, samtidig som man alltid har noen å sparre med.

Ikke anbefalt arbeidsplass med lange dager.

Nor-log avd. Mo I Rana19. okt. 2025

Anbefales ikke som arbeidsplass. Ruter som er planlagt så tett på tid at pauser blir nesten umulig. Utstyr som blir brukt har svært mye feil som tar lang tid å få utbedret. Bonus ordning som ikke fungerer. Mange kjøreledere å forholde seg til med dårlig kommunikasjon dem imellom. Resulterte i mye ekstra arbeid for min del og svært lange arbeidsdager. Ofte over 15 timer arbeidsdag.

Ikke anbefalt arbeidsplass med dårlig ledelse.

23. sep. 2025

Jeg kan dessverre ikke anbefale denne arbeidsplassen.

Forskjellsbehandling mellom ansatte var veldig tydelig og jeg følte meg uønsket.

De som satt stille ble belønnet med høyere og bedre lønn, mens de som stilte spørsmål fikk ikke høyere lønn.

Overtid ble ikke betalt for arbeidet som ble gjort, da leder mente det var innbakt i lønn.

HR tok seg aldri tid til å lytte til ansatte, derimot tok hun alltid side med leder. Jeg ble mentalt ødelagt av å arbeide der.

Det er synd å se at ledelsen rapporterer andres innlegg for å få dem fjernet. Jobbi.no er vel et sted man skal kunne dele erfaringer?

På en annen side er det fint å se at flere enn meg har hatt disse følelse. Følte meg ganske alene, kanskje ikke så rart når man ble hysjet ned for å unngå flere pekefingre og iskalde blikk.

Jeg sliter enda med å stole på min nye arbeidsgiver og bilene på veien gir meg frysninger og ubehag i hele kroppen.

Svar fra Nor-log

26. sep. 2025

Hei,

Takk for at du deler dine erfaringer. Vi tar tilbakemeldinger fra både nåværende og tidligere ansatte på største alvor, og vi er lei oss for å høre at opplevelsen din hos oss ikke har vært positiv. Hos Nor-Log jobber vi kontinuerlig med å styrke lederskap, HR-prosesser og arbeidsmiljø, slik at alle ansatte opplever trygghet, respekt og rettferdig behandling.

Vi har et tydelig verdigrunnlag og retningslinjer for et inkluderende og godt arbeidsmiljø, og vi følger opp forhold som kan påvirke trivsel og utvikling.

Nor-Log

Godkjent og låst av Jobbi

Utrygt arbeidsmiljø med alvorlig forskjellsbehandling.

Nor-log avd. Gardermoen B6 Og B1217. sep. 2025

Min erfaring her er preget av et utrygt og nedbrytende miljø,der ledelsen utviste stor forskjellsbehandling. Ledere opptrådte vennlig mot noen, men nedlatende og avvisende mot andre helt uten grunn. Dette var en ekstra belastning for oss som ble behandlet dårlig. Å forsøke å ta en konstruktiv dialog ble møtt med pekefingre og beskyldninger. Det var tydelig at jeg ikke lenger var ønsket, til tross for innsats og gode kollegiale relasjoner. Jeg var redd hver eneste dag på jobb. Fryktkulturen var merkbar: overbelastning, usynliggjøring, utenforskap, fratatt ansvar og latterliggjøring ved behov for hjelp. Tidligere gode kolleger som sluttet å hilse når visse ledere var til stede. Redde for represalier. Dette skapte mange «passive tilskuere». Som igjen skapte en vond følelse. HR bidro aktivt i prosesser som opplevdes som uetiske, og toppledelsen lot det skje. Ukulturen var systemisk hvor ansatte ble isolert, presset og fratatt verdighet.Overtid ble ikke registrert, og konsekvensene av å ikke "prestere nok" var alvorlige. De som var på godsiden fikk overtidsbetalt og høyere lønn. Jeg ble sett på som en trussel, og det psykiske presset ble til slutt uholdbart. Selv i dag kjenner jeg ubehag ved synet av lastebiler med firmalogo og skriften «Sammen Fremover». Dette blir bare tragikomisk, sett i lys av mine vonde opplevelser. Jeg vil avslutte med å si at den urett som har blitt gjort mot meg og andre kan de aldri få ugjort. Dette får stå for deres regning. Det er faktisk en fattig trøst, fordi jeg oppriktig tror på at det SKAL lønne seg å være snill. Trist at mennesker i maktposisjoner misbruker rollen sin så til de grader og ikke får noen konsekvenser. Spisse albuer burde ikke premieres. Verdigrunnlaget i bedriften er fraværende. Totalopplevelsen min hos Nor-log er under null. Jeg kommer til å måtte jobbe mentalt med meg selv i en årrekke, pga mine opplevelser. Skriver  her for å advare andre og fortelle om hva som faktisk har skjedd på denne arbeidsplassen. Takk for meg!

Svar fra Nor-log avd. Gardermoen B6 Og B12

22. sep. 2025

Hei,

Takk for at du deler dine erfaringer. Vi tar tilbakemeldinger fra nåværende og tidligere ansatte på største alvor, og vi er lei oss for å høre at opplevelsen din hos oss ikke har vært god. Hos Nor-Log jobber vi kontinuerlig med å forbedre arbeidsmiljøet, styrke lederskap og sikre at alle ansatte opplever respekt, trygghet og rettferdig behandling. Vi har klare verdier og retningslinjer for god ledelse og et inkluderende arbeidsmiljø, og vi følger opp alle forhold som kan påvirke trivsel og arbeidsmiljø.

Vår ambisjon er å bygge et sted hvor mennesker trives, blir sett og får utvikle seg i trygge rammer.

Nor-log

Godkjent og låst av Jobbi

Unngå Nor-log, aggressiv og respektløs framtoning fra ledelsen/HR

Nor-log avd. Gardermoen B6 Og B121. sep. 2025 (redigert 24. okt. 2025)

Min oppfatning er at ledelsen forventer at en ansatt skal fungere optimalt i stillingen sin fra dag en, med ingen eller svært lite opplæring.

Ved spørsmål om opplæring, oppleves det litt som «sukk og stønn og himling med øynene» og nærmest hånlige bemerkninger som at, dette bør du kunne med tanke på cv’en du solgte deg inn med.

Ledelsen utviser stor forskjellsbehandling. De opptrer vennlig mot noen, og nedlatende og nesten respektløst mot andre, en form for «splitt og hersk».

HR avdelingen opptrer ikke som en nøytral part, de deltar aktivt sammen med ledelsen med aggressiv framtoning i sine HR-prosesser.

Dette gir en lei følelse av å stå alene i «krigen», og andre kollegaer tør ikke blande seg i fare for egen situasjon.

Håper toppledelsen øyner å se mistrivselen blant de ansatte og motiveres til å ta viktige grep. Dette er ikke en arbeidsplass jeg kan anbefale til andre.

Uetisk HR og dårlig ledelse, ikke anbefalt.

15. aug. 2025 (redigert 25. aug. 2025)

Dårlig ledelse og en HR-avdeling, kun til stede for ledelsen

Dårlig ledelse gjennomsyrer bedriften i alle ledd. HR avdelingen fremstår ikke som en nøytral part, men «rotter» seg sammen med ledere og forsøker å bygge negative personalsaker, uten rot i virkeligheten. Det kalles inn til gjentatte møter, hvor de ansatte ofte stilles opp mot hverandre, og det gjentas ofte at man her må spille på samme lag og at det betyr å være enig med og understøtte det HR-avdelingen-/ledelsen sier. I dette firmaet finnes ingen takhøyde.

Dette firmaet er kun for gamle travere, som ikke er så opptatt av et trygt og godt sosialt arbeidsmiljø.

Jeg har ikke samvittighet til å anbefale denne arbeidsplassen til noen.

Svar fra Nor-log

22. sep. 2025

Hei,

Takk for at du deler din erfaring. Vi tar tilbakemeldinger fra nåværende og tidligere ansatte på alvor, og hos Nor-Log jobber vi kontinuerlig med å styrke lederskap, HR-prosesser og arbeidsmiljøet, slik at alle ansatte opplever trygghet, respekt og rettferdig behandling.

Vi har et sterkt fokus på å skape et inkluderende arbeidsmiljø hvor alle blir sett, hørt og får mulighet til å utvikle seg faglig og personlig.

Nor-log

Anbefalt arbeidsplass med god kultur og fleksibilitet.

22. juli 2025

Nor-log er en arbeidsplass jeg varmt anbefaler til både kjente og kjære. Rekrutteringsprosessen var ryddig og profesjonelt gjennomført, og onboardingen var godt tilrettelagt med en tydelig plan, en tilgjengelig leder og en god mentor som sørget for trygg oppstart.

Hos Nor-log får man mulighet til å delta på aktiviteter som maratonløp, og det er tydelig at selskapet jobber innovativt og fremtidsrettet. Det er motiverende å være en del av en vinnerkultur der de ansatte blir sett og verdsatt.

Ledelsen legger til rette for en nytenkende og åpen arbeidskultur, og er mottakelige for forslag til forbedringer. Det er også gode lunsjordninger og hyggelig selskap i lunsjpausen, noe som bidrar til et godt arbeidsmiljø.

Jeg setter stor pris på fleksibiliteten knyttet til balansen mellom jobb og privatliv. Lederen min viser tillit til at jeg gjør en god jobb, og jeg føler meg trygg på at jeg kan diskutere utfordringer dersom noe er uklart.

Svar fra Nor-log

22. sep. 2025

Hei,

Tusen takk for at du deler dine erfaringer! Det er utrolig hyggelig å høre at du opplever en ryddig onboarding, god støtte fra leder og mentor, og et inkluderende arbeidsmiljø. Vi er stolte av å ha en kultur som fremmer trygghet, innovasjon og samarbeid, samtidig som vi legger til rette for balanse mellom jobb og privatliv.

Vi setter stor pris på engasjementet ditt og at du fremhever hvordan vi arbeider med trivsel og utvikling.

Nor-log

Godkjent og låst av Jobbi

Nor-log: Profesjonelt, støttende og utviklende!

1. juli 2025

Nor-log er en solid og profesjonell arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø og gode kollegaer. Her blir man møtt med respekt, får god støtte fra lederne og det er muligheter for utvikling dersom man ønsker det. Ledelsen er flink til å gi tilbakemeldinger og er tilgjengelig når man trenger det.

Jeg mener Nor-log er en trygg og positiv arbeidsgiver som jeg kan anbefale til andre.

Svar fra Nor-log

22. sep. 2025

Hei,

Det er flott å høre at du opplever Nor-Log som en trygg og positiv arbeidsplass, med god støtte fra ledelsen og et inkluderende arbeidsmiljø. Vi jobber kontinuerlig for å sikre at alle ansatte blir sett, hørt og får mulighet til faglig og personlig utvikling, og tilbakemeldinger som dette motiverer oss til å fortsette arbeidet.

Nor-log

Godkjent og låst av Jobbi